اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند:

مهم‌ترین مأموریت بسیج امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت: مهم‌ترین مأموریت بسیج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

مهم‌ترین مأموریت بسیج امر به معروف و نهی از منکر است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی صبح امروز در نشست خبری بسیج و رسانه در جمع اصحاب رسانه نهاوند با اشاره به اینکه در هفته بسیج بیش از 150 برنامه فرهنگی، آموزشی، مذهبی، معنوی و ورزشی در نهاوند برگزار می‌شود، اظهار داشت: امروز بسیج به گسترده‌ترین تحول فرهنگی در جامعه تبدیل شده است زیرا در همه زمینه‌ها حضوری جدی و تأثیرگذار دارد.
وی افزود: بسیج از آنجایی که از یادگاران ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است هر جا که وارد عرصه و میدان شود مطمئناً پیروزی و سربلندی را به دنبال دارد.
فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به برگزاری برنامه مهم و ارزشمند راهیان نور بیان کرد: سال گذشته بیش از هزار نفر از جوانان و علاقه‌مندان به زیارت مناطق عملیاتی در غالب کاروان‌های راهیان نور اعزام شدند که بنابر استقبال بی‌نظیر و پرشور جوانان از این رویداد مهم فرهنگی امسال 2 هزار نفر از علاقه‌مندان و جوانان دانش‌آموز به همراه معلمان جدیدالاستخدام آموزش و پرورش در قالب 50 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه هر اتوبوس به عنوان یک کاروان تلقی شده است، تصریح کرد: بالا بردن بار معنوی جوانان و آشنا کردن آنها با ایثارگری و جان‌فشانی شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین اهداف اعزام این کاروان‌هاست بنابراین همراه هر کاروان یک پاسدار، یک معلم، یک راوی و یک روحانی حضور دارند تا بر میزان آگاهی، بصیرت و معنویت حاضران تأثیر داشته باشد.
خراسانی با اشاره به برگزاری برنامه خوب و ارزشمند بسیج سازندگی از انجام 19 پروژه توسط بسیج سازندگی امسال در نهاوند در مناطق محروم خبر داد و بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج شامل دیدار بسیجیان با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از بسیجیان نخبه و نمونه، اهدا خون، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، دیدار با خانواده شهدای بسیجی، حضور بسیجیان در مدارس و ایراد خاطرات برای جوانان است.
وی ادامه داد: ویزیت رایگان بسیجیان و افراد بی‌بضاعت توسط درمانگاه سپاه، اعزام کادر پزشکی و اهدای دارو و بسته‌های فرهنگی به مناطق محروم روستاهای دور افتاده از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در نهاوند است.
فرمانده سپاه نهاوند از افزایش 40 درصد عضویت در بسیج توسط علاقه‌مند نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج در همه زمینه‌ها به اهداف بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت خود در نهاوند دست یافته است که از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
در پایان این مراسم از خبرنگاران بسیجی فعال با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول