اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران:

آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است/ امروز آمریکا سخنی برای گفتن ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه کربلای مازندران گفت: آمریکا با 14 تریلیون دلار بدهی، بدهکارترین کشور دنیا به شمار می‌رود.

آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است/ امروز آمریکا سخنی برای گفتن ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید محمد موسوی‌نژاد ظهر امروز در همایش سیاسی دانش‌آموزان 10 شهر استان مازندران اظهار داشت: راهی که انقلاب اسلامی ایران از 23 بهمن سال 87 تاکنون طی کرده در برابر همه راهبردها و تکنیک‌هایی که علیه ایران به کار بسته شده ثابت باقی مانده است.
وی با بیان اینکه تمام این توطئه‌ها با هوشمندی و بصیرت ملت ایران خنثی شده، بیان داشت: دشمن هر روز و هر سال با برنامه‌هایی در صدد شکستن این سدی است که مانع اجرای خواسته‌های وی در ایران می‌شود.
موسوی‌نژاد با تاکید بر اینکه مطمئنا این دشمن در انتخابات بعدی نقشه‌های قوی‌تری به کار خواهد بست، یادآور شد: این کشورها می‌خواهند بدانند که چرا ‌نمی‌توانند در ایران خواسته‌های خود را پیاده کنند.
معاون سیاسی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در سال 57 کسی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی انقلاب اسلامی در ایران تشکیل شود، گفت: اکنون که بیداری اسلامی نیز در کشورهای منطقه به وقوع پیوسته است بازهم تصورش برای غرب دور از ذهن است که این انقلاب‌ها به کجا کشیده است.
وی با اعلام اینکه امروز بیش از دو ماه است که آمریکا سرگرم حل مشکلات مربوط به بیداری اسلامی است، خاطرنشان کرد: جنبشی که امروز به نام فتح وال‌استریت به راه افتاده باید سال‌ها پیش رخ می‌داد.
موسوی‌نژاد با بیان اینکه دشمن در این مدت انواع راهبردها را برای خارج کردن انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود به کار بسته است، تصریح کرد: این دولت‌ها به خوبی می‌دادند که منشا این بیداری اسلامی ایران است.
به گفته وی، آنچه امروز آمریکا و عربستان برای متهم جلوه دادن ایران در صحنه بین‌المللی انجام می‌دهند تاوان همین پیروی و الگوبرداری ملت‌های دیگر از انقلاب ایران است.
معاون سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه امروز آمریکا دیگر سخنی برای گفتن ندارد، افزود: امروز تنبیه ملت ایران در عرصه جهانی به این دلیل رخ می‌دهد که نتوانسته است ایده‌های خود را در این کشور پیاده کند.
وی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا با 14 تریلیون دلار بدهکارترین کشور دنیا به شمار می‌رود، اذعان داشت: مطمئنا این موج اسلام‌خواهی دیگر نخواهد گذاشت آمریکا به استعمار خود در کشورهای منطقه ادامه دهد و این او را بدهکارتر از گذشته می‌کند.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول