اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سردار ‌سلیمانی با تاکید بر نزدیکی فروپاشی نظام سلطه در آمریکا:

انتشار 20 هزار مقاله درباره تجزیه آمریکا در اینترنت / ایجاد تزلزل در داخل کشور توسط دشمن

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: 20 هزار مقاله در مورد تجزیه آمریکا در اینترنت منتشر شده است.

انتشار 20 هزار مقاله درباره تجزیه آمریکا در اینترنت / ایجاد تزلزل در داخل کشور توسط دشمن
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان با بیان اینکه بسیج شجره طیبه الهی از سوی خدای بزرگ است، اظهار داشت: تدبیر تشکیل بسیج بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب از سوی امام خمینی (ره) در دل ایشان از سوی خداوند کاشته شد.
وی ادامه داد: در دوره‌های مختلف بنا به ضرورت‌های نظام و انقلاب بسیج پاسخ قاطع داده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: دوران دفاع مقدس محکی برای آزمایش دیوان سالاری دینی بود که در این صحنه تمامی قدرت‌های دنیا در برابر ایران اسلامی جنگ صدام را همراهی می‌کردند اما نیروهای بسیجی در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور به میدان مبارزه آمدند.
وی با اشاره به اینکه از 23 هزار شهید استان اصفهان، 13 هزار نفر آنها در زمره بسیجیان استان وارد صحنه دفاع مقدس شدند، گفت: پس از دوران دفاع مقدس هم بسیج محور مقاومت در نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
سلیمانی در ادامه با بیان اینکه نقش محوری بسیج در حال حاضر و در آینده برای مقابله با سناریوهای مختلف دشمنان ضروری است، افزود: آنچه در این بین برای ما اهمیت دارد آمادگی بسیج در برابر تهدیدات بر اساس منویات و فرموده‌های رهبر معظم انقلاب است.
وی با بیان اینکه بسیج با شعار محرم و امام حسین (ع) توانست قدرت نرم خود را به دنیا نشان دهد، گفت: در بعد فرهنگی شکست لیبرال دموکرات‌ها در غرب و سوسیال‌ها در شرق از جمله تأثیرات قدرت نرم بسیج در عرصه بین‌الملل بوده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در ادامه گفت: فروپاشی نظام‌های سلطه بیگانه تنها ادعای ایران اسلامی نیست بلکه تمامی کارشناسان و مؤسسات تحقیقاتی غرب به رهبری صهیونیسم هم بر صحت این مطلب تاکید کرده‌اند.
وی با بیان اینکه جنبش 99 درصدی آمریکا از سند‌های گویای فروپاشی نظام سلطه در آمریکا است، اظهار داشت: چالش‌هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران برای تفکر لیبرال دموکرات آمریکا ایجاد کرده بود، هم‌اکنون با این جنبش‌ها پاسخ داده است.
سلیمانی در ادامه ناکامی رئیس جمهور آمریکا در پرداخت بدهی‌های این کشور را یادآور شد و افزود: در ابتدای ورود اوباما این بدهکاری حدود 2 تریلیون دلار بود که وی تعهد حذف این بدهی ظرف دو سال را داده بود اما این بدهکاری دولت آمریکا هم‌اکنون به بیش از 50 تریلیون دلار افزایش یافته است.
وی ادامه داد: دشمن سناریوی چالش ایران در صحنه بین‌الملل را در زمینه‌های انرژی هسته‌ای، حقوق بشر و تروریسم طراحی کرده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در ادامه با بیان اینکه ایجاد تزلزل در محور ایران ـ خاورمیانه با تمرکز روی حزب‌الله، سوریه، حماس و جنگ عراق از دیگر سناریوهای دشمنان بوده است، تصریح کرد: ایجاد تزلزل در داخل کشور از دیگر برنامه‌های دشمنان علیه ایران است.
وی اظهار داشت: در پنج ساله پیش‌رو، جمعیت بسیجی کشور باید به 30 میلیون نفر افزایش یابد.
سلیمانی با اشاره به اینکه قدرت نرم به دست آمده ایران حاصل خون شهدا و مجاهدت‌های مردم است، گفت: در حال حاضر 20 هزار مقاله در اینترنت در مورد تجزیه آمریکا منتشر شده است که نشان از ناتوانی آمریکا در ایجاد امپراطوری جهانی است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول