اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

سرمایه‌گذاری محور فعالیت‌های شهرداری کرمان می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان با تاکید بر همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: اصل سرمایه‌گذاری محور فعالیت‌های شهرداری کرمان می‌شود.

سرمایه‌گذاری محور فعالیت‌های شهرداری کرمان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی صبح امروز در نخستین کارگاه آموزشی مبانی سرمایه‌گذاری مشارکتی در کرمان اظهار داشت: واقعیت این است که با بودجه‌های شهرداری از محل درآمدهای گذشته و عوارض نمی‌توان شهر را اداره کرد.
وی با بیان اینکه برای آبادانی، شهرسازی، رفاه و ایجاد شهر سالم و پیشرفته در حوزه‌ها باید منابع تعریف و تامین شود، افزود: هرچند یک مدیر تلاش کند، بدون پول و منابع مالی راندمان کار پایین می‌آید و پیشرفت محدودی صورت می‌گیرد و تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد و مردم از آینده شهر ناامید می‌شوند.
سیف‌اللهی با اشاره به اینکه با منابع جدید شهرداری مانند عوارض خودرو و اصناف اتفاق خاصی روی نمی‌دهد، بیان داشت: استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی مهم‌ترین راه تامین درآمد است و باید از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی استفاده کنیم.
وی طرح گودال خشت‌مال‌ها و ترمینال کرمان را از جمله طرح‌های مطلوب شهرداری در زمینه همکاری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برشمرد و عنوان کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اتفاقات مناسبی را در کرمان رقم می‌زند.
شهردار کرمان بر همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید کرد و بیان داشت: اصل سرمایه‌گذاری محور فعالیت‌های شهرداری کرمان می‌شود.
سیف‌اللهی با اشاره به خلاءهای قانونی، دستگاه‌های موازی و دیدگاه‌های متفاوت در حوزه سرمایه‌گذاری مشارکتی تصریح کرد: کارها را باید با اتفاق نظر پیش برد.
وی با تاکید بر اینکه باید اطلاعات طرح‌های ابتکاری سرمایه‌گذاران در سیستم شهرداری به صورت محرمانه باشد، عنوان کرد: فکر و اندیشه سرمایه‌گذار در طرح‌های خلاق نباید به بیرون از مجموعه شهرداری راه یابد و شهرداری باید در این زمینه امانت‌دار باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول