اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

طی مراسمی؛

ساختمان شهرداری هچیرود مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و شهرستان، ساختمان شهرداری هچیرود چالوس افتتاح شد.

ساختمان شهرداری هچیرود مازندران افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، در این مراسم که نماینده مردم نوشهر و چالوس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، رئیس شورای شهر جدیدالتاسیس هچیرود صبح امروز با اشاره به اینکه این شهر از تجمیع 13 روستای بخش مرکزی تشکیل شده، گفت: اعضای شورای شهر انتصابی این شهر نیز بر اساس مقررات قانونی از بین پنج روستای با جمعیت بیشتر این حوزه معرفی شدند.
نظرعلی فقیه ادامه داد: تجهیز شهرداری هچیرود با هزینه بیش از 50 میلیون تومان صورت گرفته که این میزان اعتبار از سوی دهیاران زیر پوشش این حوزه تامین شده است.
وی با اشاره به جدید التاسیس بودن این شهر خطاب به شهردار منتخب توجه به اقشار کم درآمد و تلاش برای کار زیربنایی در شهر را از مهم‌ترین درخواست‌های شورای شهر از شهرداری عنوان و تصریح کرد: شهر هچیرود موقعیت استراتژیکی در استان مازندران دارد بنابراین تشکیل کارگروه توسعه این شهر از نیازمندی‌های آن به شمار می‌رود.
فقیه ادامه داد: این شهرداری نیازمند دو دستگاه خودروی مکانیزه برای جمع‌آوری زباله است که باید در کمترین زمان ممکن تخصیص یابد.
وی با اشاره به درآمد کم مردم در این حوزه بیان داشت: باید در سال‌های اول حمایت مسئولان از نظر مادی و معنوی مشهود باشد.
در ادامه جمشید نصیری از اعضای هیئت موسس شهرداری هچیرود با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر هچیرود و بهره‌مندی از مواهب طبیعی دریا و جنگل، آن را از شهرهای استراتژیک استان مازندران عنوان کرد و گفت: از سا‌ل‌های گذشته تاکنون افراد زیادی در جریان تبدیل این حوزه به شهر تلاش کردند که باید از تلاش همه آنها تقدیر کرد.
در ادامه نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس نیز افتتاح شهرداری هچیرود را از خواسته‌های به‌حق مردم این بخش عنوان کرد و ادامه داد: باید در سال‌های اول به شورا و شهرداری هچیرود از منابع ملی کمک کرد تا فشار ناشی از افزایش عوارض و هزینه‌های شهر شدن به دوش مردم سنگینی نکند.
انوشیروان محسنی خطاب به شهردار این شهر جدید التاسیس از وی خواست تا در تغییر درست و مناسب چهره این شهر به عنوان شهری زیبا و پویا تلاش کند.
وی همچنین با اشاره به استعدادهای فراوان غرب بخش مرکزی چالوس اذعان داشت: این حوزه ظرفیت‌های تبدیل به بخش جدید در شهرستان چالوس را دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول