اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بر اساس اعلام آبفار مازندران؛

سیل به تاسیسات آبرسانی 3 شهر مازندران خسارت زد

خبرگزاری فارس: بر اثر بارش برف و باران و جاری شدن سیل، تاسیسات آبرسانی هشت روستا در شهرستان‌های تنکابن، نوشهر و آمل خسارت دید.

سیل به تاسیسات آبرسانی 3 شهر مازندران خسارت زد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، مدیر آبفار آمل میزان خسارت سیل در روستاهای « آخا»،«آخازیر» و «ترا» را 260 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بر اثر وقوع سیل و رانش زمین 500 متر خط انتقال آب و پل کابلی در این روستاها تخریب شد.
مصطفی عباسپور تصریح کرد: این روستاها 234 نفر جمعیت دارند و در حال حاضر آب شرب مورد نیاز اهالی به طور موقت وصل شده است.
امین‌الله موسوی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نوشهر نیز خسارات سیل در روستاهای این شهرستان را  180میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بارش برف و باران شدید موجب وقوع سیل در روستاهای «فراشکلا علیا» ،«فراشکلا سفلی» و «وزیوار» شده و با تخریب پل کابلی، 200 متر خط انتقال آب را نیز تخریب کرده است.
وی از وصل موقت آب در روستای وزیوار خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل بالا بودن سطح آب در روستاهای فراشکلا علیا و فراشکلا سفلی امکان وصل موقت لوله‌های آب وجود ندارد و هم‌اکنون با تانکر به این روستاها آبرسانی می‌شود.
مدیر امور آب و فاضلاب تنکابن نیز گفت: بر اثر بارش باران در روستاهای «تالش محله» و «سربود» سیل جاری شده و با تخریب بهسازی چشمه، 600 متر از خط انتقال آب در این روستاها را نیز تخریب کرده است.
محمد فقیه اظهار داشت: سیل با تخریب خط انتقال و قطعی آب،230 میلیون ریال خسارت بر جای گذاشت که در حال حاضر آب شرب دو روستای سیل‌زده به طور موقت وصل شده است.
جمعیت روستاهای سیل‌زده مذکور حدود 4 هزار و 650 نفر است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول