اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

مساعدت 150 میلیونی به آبرسانی سادات محمودی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از مساعدت 150 میلیون تومانی نیکزاد استاندار برای آب‌رسانی به دهستان سادات محمودی خبر داد.

مساعدت 150 میلیونی به آبرسانی سادات محمودی
سجاد رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به خدمات ارزنده دولت در زمینه آب‌رسانی به مناطق روستایی، گفت: دولت کنونی در زمینه آب‌رسانی به روستاها و مناطق صعب‌العبور مجاهدت کرد.
وی گفت: تا پیش از این بسیاری از مناطق روستایی که فاصله نزدیکی نیز با مرکز استان داشتند از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار نبودند.
این مسئول افزود: اکنون یکی از دغدغه‌های مسئولان عالی استانی به‌ ویژه استاندار و معاونین وی توسعه این موضوع است که از مساعدت‌های این خدمتگزاران مردم قدردانی می‌کنیم.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال از طرف استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک پروژه آب‌رسانی به سادات محمودی به بهره‌برداری می‌رسد.
رستگار بیان داشت: این پروژه در راستای تأمین آب دهستان سادات محمودی در دور سوم سفر هیئت دولت به استان مصوب شد ولی با وجود اجرایی شدن پروژه به‌دلیل عدم تخصیص اعتبار در سال 89 عملیات اجرایی آن متوقف شد.
وی افزود: در پی سفر شهریور‌ماه سال جاری استاندار به شهرستان دنا و بازدید از پروژه آب‌رسانی مبلغ فوق از محل تأمین ماده 10 تأمین شده و تاکنون بیش از 95 درصد کار انجام گرفته است.
رستگار حجم عملیات این پروژه را حدود 10 کیلومتر لوله­گذاری لوله پلی‌اتیلن با قطر 200 میلی‌متر و فشار کار 16 اعلام کرد.
 این مسئول افزود: انتخاب لوله پلی‌اتیلن در خطوط انتقال آب ضمن کاهش هزینه اجرایی به 30 درصد، دارای عمر طولانی بوده و از نظر بهداشتی مناسب­تر است.
رستگار از سایر برنامه‌های عمرانی این شرکت سخن به میان آورد و گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوشی در ارتباط با آب‌رسانی به مناطق محروم این استان خواهید شنید.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول