اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش‌سرای فریدونکنار خبر داد:

تشکیل انجمن‌های پژوهشی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار از تشکیل انجمن‌های علمی پژوهشی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل انجمن‌های پژوهشی در فریدونکنار
حمزه‌علی شیرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: حضور در مراسم صبحگاهی همه مدارس متوسطه برای ارائه برنامه‌های مرکز پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی در میان سه مقطع تحصیلی در شهرستان فریدونکنار انجام می‌شود.
وی از تشکیل کلاس نانو تکنولوژی دانش آموزان پسر و دختر شهرستان فریدونکنار خبر داد و افزود: پیگیری تشکیل کلاس روباتیک برای حضور در مسابقات کشوری، پیگیری مسابقات آزمایشگاهی شهرستان و پیگیری جشنواره خوارزمی از دیگر اقدامات ما بوده است.
مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی فریدونکنار بیان داشت: تشکیل کلاس‌های خلاقیت و ایده‌یابی و پژوهش و تحقیق، طراحی وبلاگ و ایمیل و وب سایت برای پژوهش‌سرا برای استفاده دانش‌آموزان و ابلاغ رابطان جشنواره خوارزمی مدارس متوسطه شهرستان انجام شده است.
این مسئول با اشاره به اجرای طرح مشاوره طرح‌های دانش‌آموزی و استفاده از داوران استان ادامه داد: همایش‌های مختلف دانش‌آموزی در پژوهش‌سرا پیگیری و کمک به گرفتن ثبت اختراع دانش آموزان صاحب طرح در تهران و حضور دانش‌آموزان پژوهش‌سرا در مسابقات اختراعات و ابداعات بین‌اللملی کره جنوبی از دیگر دستاوردهای این مرکز محسوب می‌شود.
شیرپور با بیان اینکه تجهیز کتابخانه پژوهش‌سرا و عضوگیری جدید در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: حضور در مسابقات ملی روباتیک خوارزمی کشور در دانشگاه امیرکبیر تهران به ‌عنوان نماینده استان مازندران را نیز در کارنامه داریم.
وی همچنین با تاکید بر لزوم حضور در جلسات مدیران متوسطه برای توجیه برنامه‌های پژوهش‌سرا، از حضور در جلسات مسئولان پژوهش‌سراهای استان، برگزاری همایش بزرگ نخبگان تحقیقی و پژوهشی و روباتیک و جشنواره خوارزمی شهرستان و انجام مصاحبه با نشریات و مجلات استانی و سراسری خبر داد.
مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی فریدونکنار اذعان داشت: پیگیری و انجام مسابقات دست ساخته‌های دانش‌آموزی شهرستان، تشکیل نمایشگاه تحقیقات در هفته پژوهش و تحقیق، پیگیری و انتشار فصلنامه، اردو و بازدیدهای علمی و فراخوان مقاله‌های پژوهشی و تحقیقی نیز اجرایی شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول