اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برگزاری اختتامیه ‌جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی در سنندج

خبرگزاری فارس: اختتامیه شانزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی صبح امروز با حضور اساتید و اندیشمندان دینی و دانشجویان در سنندج برگزار شد.

برگزاری اختتامیه ‌جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی در سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج صبح امروز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مراکز مهم علمی در سطح کشور فعالیت می‌کند، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی این دانشگاه  در سال 1404 در زمره یکی از بزرگترین مراکز آموزش علمی در دنیا جلوه‌گر می‌شود که یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به این امر گسترش فعالیت‌های فرهنگی است.
عطا شاکریان افزود: امروز هنر به عنوان یکی از زمینه‌های گسترش و توسعه فرهنگ نقش موثری در توسعه همه‌جانبه کشور دارد.
وی اساس توسعه جوامع را توسعه فرهنگی عنوان کرد و گفت: انسان به عنوان خلیفه‌الله همواره به دنبال آفرینش‌های هنری بوده، تا از این طریق به رشد و تعالی موردنظر انسان برسد.
شاکریان افزود: هنرمند متعهد کسی است که با آموزه‌ها و معارف دینی آشنایی داشته باشد و توانایی و منشا خیر و برکت در فضای علم و کل جامعه را داشته باشد.
در این مراسم حجت‌الاسلام جعفری پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالله جاسبی به جشنواره را قرائت کرد.
دو هزار و 885 اثر به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی رسیده، که از این تعداد 56 اثر با رای هیئت داوران برگزیده شد و در مراسم امروز با اهدا لوح و جوایزی از آنان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول