اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

شرایط پژوهش الکترونیکی در علوم پزشکی مازندران فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: فضای پژوهشی الکترونیکی را در سایر دانشکده‌ها به ویژه در رامسر، دانشکده مامایی و پیراپزشکی آمل فراهم می‌شود.

شرایط پژوهش الکترونیکی در علوم پزشکی مازندران فراهم می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد علی عنایتی بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از سایت پژوهشکده دانشکده پرستاری ساری که ویژه دانشجویان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته ساختارمندی با عنوان تحقیقات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعال است، ابراز داشت: برای پژوهش دانشجویان و کارگاه‌های آموزشی با فراهم‌آوری منابع الکترونیکی و اطلاع‌رسانی توانستیم فضای مناسبی را برای تحقیقات این اقشار فراهم آوریم.
وی ابراز داشت: فضای تحقیقاتی مناسب الکترونیکی برای دانشجویان دانشکده پزشکی فراهم است ولی محدودیت‌هایی وجود دارد که موجب شد سایت جداگانه‌ای برای دانشجویان در دانشکده پرستاری راه‌اندازی شود.
عنایتی یادآور شد: منابع الکترونیکی ویژه دانشجویان در داخل مراکز علمی شهری تدارک دیده شد که این اقشار بتوانند به راحتی از این پژوهشکده‌ها استفاده کنند.
وی دانشجویان را از ارکان علمی کشور دانست و گفت: برای ایجاد انگیزه دانشجویان در فعالیت‌های علمی فضای مناسبی را به منظور تحقیقات مطلوب در نظر گرفته‌ایم در حالی که 10 کتابخانه رسمی که به طور جنبی فعالیت دارند مجهز به سیستم الکترونیکی هستند.
عنایتی خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود فضای پژوهشی الکترونیکی را در سایر دانشکده‌ها به ویژه در رامسر و دانشکده مامایی و پیراپزشکی آمل فراهم کنیم.
وی اذعان داشت: به منظور تمرکز برای کارهای تحقیقاتی کتابخانه‌ای که دو ماه اخیر در دانشکده دندانپزشکی تاسیس شد به سیستم تکنولوژی نوین مجهز می‌شود.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان گفت: ایجاد پژوهشکده‌های الکترونیکی گامی نخست برای فعالیت‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول