اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه معرفی شد

خبرگزاری فارس: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی حجت الاسلام محمدباقر سعیدی‌روشن را به عنوان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منصوب کرد.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، کامران دانشجو در حکم انتصاب رئیس جدید پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اظهار امیدواری کرده است که وی با اتکال به عنایات الهی و بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود به ویژه تجارب ارزنده اعضای هیئت علمی و همکاران متعهد آن پژوهشگاه در تحقق اهداف و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد سیاست‌های تقدیمی به مجلس شورای اسلامی موفق و مؤید باشد.
وی در بخش دیگری از این حکم، اهتمام در انجام پژوهش‌های کاربردی و تقاضا محور و نیز تربیت پژوهشگرانی که بینشی ارزشی، نگرشی معنوی و خدمتگزار داشته باشند را یادآور شده است.
تا پیش از این، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی روشن به عنوان عضو هیئت علمی، مدیر گروه قرآن پژوهی و رئیس پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه فعالیت می‌کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول