اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج:

500 برنامه در پایگاه‌های بسیج آمل اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: همزمان با هفته بسیج، 500 عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آمل اجرایی می‌شود.

500 برنامه در پایگاه‌های بسیج آمل اجرایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدکرمی بعدازظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه 258 پایگاه مقاومت بسیج در قالب محلات در این شهرستان فعال هستند، تصریح کرد: برنامه‌های امسال هفته بسیج با تاکید بر حضور اقشار مردمی و نیروهای فعال این حوزه‌ها برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای زن شهرستان آمل به مناسبت این هفته انجام می‌شود، بیان داشت: دو زن شهید در این شهرستان وجود دارد که بانوان بسیجی برای این دو شهید یادواره برگزار می‌کنند.
کرمی با اعلام اینکه یادواره شهدای فرهنگیان و روحانیون شهرستان آمل نیز به مناسبت این هفته توسط بسیج اصناف صورت می‌گیرد، تاکید کرد: بیش از 500 عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت، محلات و روستاهای این شهرستان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه پیش از هفته بسیج نیز برنامه‌هایی به مناسبت این ایام در شهرستان آمل اجرایی شده است، گفت: همایش فرهنگی هنری پشتیبان ولایت، به روزرسانی وبلاگ‌ها در فضای مجازی، بازسازی واقعه غدیر در قالب نمایش خیابانی و یادواره 114 شهید حوزه حنین از جمله این برنامه‌ها در هفته گذشته بوده است.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه به مناسبت این هفته نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در حسینیه سپاه آمل برپا می‌شود، گفت: از جمله این نمایشگاه‌ها در دیگر نقاط شهرستان نیز دایر می‌شود.
وی با بیان اینکه دیدار با امام جمعه شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا و حضور در نماز جمعه شهرستان طبق سال‌های گذشته در نخستین روزهای هفته بسیج در شهرستان صورت می‌گیرد، یادآور شد: در هفته بسیج امسال، تجمع بزرگ 5هزار نفری بسیجیان شهرستان آمل برگزار می‌شود.
کرمی از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان به مناسب هفته بسیج خبر داد و اذعان داشت: این یادواره با سخنرانی وزیر ورزش صورت می‌گیرد.
انتهای‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول