اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد:

کاهش شاخص‌های مرگ و میر در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از کاهش شاخص‌های مرگ و میر در این شهرستان خبر داد.

کاهش شاخص‌های مرگ و میر در دشتستان
به‌ گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن عصر شنبه در جلسه حاکمیت بالینی بیمارستان‌های شهرستان‌های دشتستان، بوشهر، گناوه، دیلم، خورموج، کنگان و دشتی در سالن آموزش سلامت دشتستان اظهار داشت: بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی در دشتستان در سال جاری در دستور کار این شبکه قرار دارد و تاکنون به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.
وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی در سال جاری مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد و در این شهرستان در این راستا اقدامات لازم انجام شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان به بیان شاخص‌های بهداشتی این شهرستان پرداخت و در ارتباط با میزان مرگ و میر نوزادان، کودکان زیر یکسال و کودکان زیر پنج سال مطالبی را بیان کرد.
کهن از کاهش شاخص‌های مرگ و میر در دشتستان خبر داد و عنوان کرد: شاخص‌های مرگ و میر به جز مرگ مادران باردار نسبت به سال‌های گذشته کاهش نشان می‌دهد.
کارشناس مسئول حاکمیت بالینی بیمارستان 17 شهریور برازجان نیز از حمایت‌های رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس بیمارستان 17 شهریور برازجان و دفتر پرستاری به علت تفویض اختیاری که در ارتباط با حاکمیت بالینی داشته‌اند قدردانی کرد.
ویدا بهمنش در ادامه گزارش عملکرد پنج ماهه حاکمیت بالینی بیمارستان از ابتدای اجرای طرح تاکنون را برای شرکت‌کنندگان ارایه داد. وی به پرسش‌های مسئولان حاکمیت بالینی شهرستان‌های استان پاسخ داد.
مسئول حاکمیت بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در مورد مسایل و مشکلاتی که بیمارستان‌ها در راستای اجرای طرح حاکمیت بالینی در سطح استان با آن مواجه هستند به بحث و گفت‌وگو پرداخت.
محمد ازمل در ارتباط با برنامه‌ریزی استراتژیک و همچنین در زمینه رویه‌ها و خدمات و خط‌مشی‌ها در بیمارستان مطالبی را عنوان کرد.
وی در پایان اذعان داشت: باید خدمات مطلوب و بهینه به مردم ارائه شود و خدمات با کیفیت پایین موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول