اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان خبر داد:

5 کشته و مصدوم در 2 سانحه رانندگی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان گفت: در دو سانحه رانندگی در دشتستان دو نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

5 کشته و مصدوم در 2 سانحه رانندگی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدعلی دهقان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر دو حادثه تصادف در شهرستان دشتستان، سه نفر مصدوم شدند و دو نفر که راکب موتورسیکلت بودند جان باختند.
وی در تشریح جزئیات این حوادث افزود: امروز و بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه موتورسیکلت در جاده دانشکده کشاورزی دشتستان در مسیر شاهزاده ابراهیم دو راکب موتورسیکلت مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
رئیس فوریت‌های پزشکی دشتستان خاطرنشان کرد: هر دو مصدوم این حادثه در اورژانس بیمارستان 17 شهریور برازجان تحت مداوا هستند و حال این دو نفر رو به بهبود است.
دهقان در تشریح حادثه دوم نیز بیان کرد: بر اثر انحراف و برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سه راکب به بلوار در خیابان فرهنگیان شهر برازجان، دو راکب موتورسیکلت در دم جان باختند و یک راکب موتورسیکلت نیز راهی بیمارستان شد.
وی اضافه کرد: هر سه نفر از راکبان موتورسیکلت نوجوان بودند که بر اساس نظر راهنمایی و رانندگی، سرعت زیاد، عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی و عدم استفاده از کلاه ایمنی علت چنین اتفاق ناگواری بوده است.
دهقان اذعان داشت: یکی از مصدومان این حادثه تلخ توسط پزشکان و کادر درمانی اورژانس دشتستان، تحت مداوا قرار دارد و عملیات درمانی برای بهبود کامل وی ادامه دارد و انتظار داریم به زودی مشکل ایشان رفع و بهبود یابد.
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان یادآور شد: شبکه بهداشت دشتستان و اورژانس بیمارستان 17 شهریور برازجان با همه وجود در خدمت مردم این شهرستان است و امیدوار هستیم بتوانیم خدمات لازم را ارائه دهیم و در نجات جان مردم موفق شویم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول