اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس راهنمایی و رانندگی دشتستان خبر داد:

کاهش 30 درصدی حوادث رانندگی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دشتستان از کاهش 30 درصدی حوادث رانندگی در دشتستان خبر داد.

کاهش 30 درصدی حوادث رانندگی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرخ جمالی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دادگستری دشتستان اظهار داشت: رفع معضلات ترافیکی در دشتستان از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره است و از تمام تلاش خود در این راستا بهره می‌گیریم.
وی افزود: دشتستان دارای وسعت و جمعیت بسیار زیادی است و برای کاهش تصادفات و تلفات رانندگی باید تدابیر ویژه‌ای بیندیشیم.
رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دشتستان با تقدیر از توجه مسئولان دادگستری دشتستان به مسائل ترافیکی، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی مناسبی که صورت گرفته، شاهد کاهش شدید حوادث موتورسیکلت در سطح دشتستان هستیم.
جمالی از کاهش 30 درصدی حوادث رانندگی در دشتستان خبر داد و یادآور شد: آمار حوادث بین‌شهری در دشتستان حدود 30 درصد کاهش یافته ولی هنوز هم شاهد حوادث بسیار زیادی در سطح شهر هستیم که امیدواریم با اصلاح نقاط ضعف درون‌شهری شاهد کاهش آمار حوادث در سطح شهر باشیم.
وی افزود: 10 دستگاه دوربین برای کنترل ترافیک نقاط پر رفت و آمد شهر برازجان نصب شده و به‌زودی تعداد این دوربین‌ها افزایش خواهد یافت.
رئیس راهنمایی و رانندگی دشتستان اذعان داشت: برای کاهش تلفات جاده‌ای و داخل‌شهری باید همه دستگاه‌ها اهتمام ورزند و خود شهروندان نیز باید تلاش ویژه‌ای داشته باشند.
رئیس دادگستری شهرستان دشتستان نیز گفت: تامین امنیت شهرستان دشتستان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی شهرستان است و با تلاش سایر مسئولان به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.
عبدالکریم رستگار یادآور شد: برای کاهش حوادث رانندگی باید تمام مسئولان ذی‌ربط تلاش کرده و درصدد رفع نقاط حادثه‌خیز دشتستان باشند.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های راهنمایی و رانندگی دشتستان در رفع نقاط حادثه‌خیز ادامه داد: در ماه‌های اخیر شاهد اجرای برنامه‌های بسیار خوبی از سوی راهنمایی و رانندگی بوده‌ایم و این برنامه‌ها توانسته تا حدودی آمار حوادث را کاهش دهد.
رستگار از شهرداری‌های دشتستان خواست تا همکاری‌های خود با راهنمایی و رانندگی را گسترش داده و از پیشنهاد‌های راهنمایی و رانندگی در طراحی خیابان‌ها و میادین استفاده کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول