اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عید غدیر خم انجام شد؛

تجلیل از ۷۰۰ سادات دشتستان

خبرگزاری فارس: در آستانه عید غدیر خم 700 نفر از سادات دشتستان تجلیل شدند.

تجلیل از ۷۰۰ سادات دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان ظهر امروز در این مراسم با تبریک عیدغدیر به سادات و با تاکید بر اهمیت و بزرگی روز عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر در واقع یک عید بزرگ و ارزشمند است و تکریم این روز نشان دهنده اهمیت و جایگاه ولایت فقیه است.
غلامحسین خسروی افزود: معرفی امیرالمومنین(ع) در روز عید غدیر توسط پیامبر(ص) تنها به عنوان دوست و برادر نبود بلکه این معارفه نشان دهنده هم‌شان بودن ولایت با نبوت بود. 
وی اضافه کرد: از آنجایی که حکمت خداوند بر این است که جهان هیچ گاه بدون رهبر، ولی و امام نباشد بنابراین مقام ولایت فقیه بعد از ائمه (ع) همه اختیارات ولایت را داراست.
فرماندار دشتستان اذعان داشت: تجلیل از سادات امری پسندیده است و باید تلاش کنیم و رفتار خود را با ائمه اطهار(ع) مطابقت دهیم و از این بزرگان الگوبرداری کنیم.
مدیر حوزه علمیه چهارده معصوم برازجان نیز در این مراسم گفت: روزی بزرگ‌تر از روز عید غدیر خم که روز اکمال و اتمام دین و نعمت است وجود ندارد.
حجت‌الاسلام محمد جوکار تصریح کرد: غدیر روزی است که خداوند از رسالت پیامبر(ص) راضی شدند و روزی است که حق تعالی اسلام را به عنوان کامل‌ترین دین انتخاب فرمودند.
وی بیان داشت: رسالت این روز با تمام دوران دعوت‌های مخفیانه و علنی پیامبر (ص)در طول 23 سال نبوت برابری می‌کند و باید قدر و منزلت غدیر را بدانیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان نیز اظهار داشت: 700 نفر از خانواده سادات دعوت شده‌اند و جشن بزرگ غدیر را برگزار می‌کنیم.
حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا افزود: مردم این شهرستان عشق زیادی به اهل‌بیت(ع) دارند و این تجلیل شایسته نشان دهنده این امر مهم است.
در پایان مراسم از خانواده‌های سادات تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول