اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس امور دارویی و تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد:

استقرار چهار دستگاه هولتر مانیتورینگ در بیمارستان توحید جم

خبرگزاری فارس: رئیس امور دارویی و تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از استقرار چهار دستگاه هولتر مانیتورینگ در بیمارستان توحید جم خبر داد.

استقرار چهار دستگاه هولتر مانیتورینگ در بیمارستان توحید جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، سید حسین یحیوی از استقرار چهار دستگاه هولتر مانیتورینگ (پایش ضربان قلب و فشارخون) در بیمارستان توحید جم خبر داد و اظهار داشت: این چهار دستگاه با هدف خدمات‌رسانی به آن دسته از بیماران مسن و سالخورده که پایش دقیق وضعیت قلبی آنان ضروری است، استفاده خواهد شد. 
وی یادآور شد: این روش برای افرادی استفاده می‌‌شود که در طول شبانه‌روز فقط لحظات یا دقایق کوتاهی دچار مشکل قلبی می‌‌شوند و بقیه زمان‌‌ها مشکل واضحی ندارند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این روش یک دستگاه ضبط کننده علائم به بیمار وصل می‌‌شود تا در طول شبانه‌روز فعالیت‌‌های الکتریکی قلب را ثبت کند تا پزشک بعدا با بررسی آنها وقوع حوادث قلبی را متوجه شود.
یحیوی ادامه داد: هولتر که در واقع عبارت کامل آن پایشگر نوار قلب هولتر است، برای تشخیص بی‌نظمی‌های تپش قلب به کار می‌رود.
وی همچنین با اشاره به انجام خدمات اکوکاردیوگرافی در بیمارستان توحید جم ادامه داد: افراد با سابقه بیماری روماتیسمی (‌قلبی یا مفصلی)، افراد مشکوک با نارسایی قلبی، بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر (بیماری‌های ایسکمیک قلبی)، افراد مشکوک به بیماری‌های دریچه‌ای غیر روماتیسمی و مبتلایان به بیماری‌های مادرزادی قلبی، می‌توانند از خدمات اکوکاردیوگرافی بیمارستان توحید جم استفاده کنند.
یحیوی تصریح کرد: اداره بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی خود تلاش دارد، خدمات نوین پزشکی به ویژه در بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی به کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت و شهروندان جم و عسلویه و ساکنان پیرامون تاسیسات صنعت نفت به بهترین نحو ارائه کند.
وی افزود: با تلاش رئیس و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و مسئولان بیمارستان توحید جم، وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی در سال جهاد اقتصادی به نحو مطلوبی افزایش یافته است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول