اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر:

بخش دیالیز بیمارستان کنگان تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: بخش دیالیز بیمارستان کنگان تجهیز می‌شود.

بخش دیالیز بیمارستان کنگان تجهیز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، غلامرضا حیدری بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) بندر کنگان اظهار داشت: توسعه بخش سلامت از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است و طی چند سال گذشته اقدامات مهمی در این راستا در شهرستان‌های استان انجام گرفته است.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به منظور رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی تلاش و فعالیت بسیار زیادی داشته و شاهد توسعه خانه‌های بهداشت و همچنین مراکز بهداشتی در سراسر شهرستان‌ها هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان برخی مشکلات بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خاطرنشان کرد: بخش دیالیز این بیمارستان به زودی به امکانات مجهز و مورد نیاز تجهیز می‌شود و برای تجهیز این بخش وسایل مورد نیاز خریداری شده و در اسرع وقت به بهره‌برداری می‌رسد.
حیدری تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به نام بیمارستان معین صنعت نفت نام‌گذاری شده و از مصوبات سفر محترم هیئت دولت نیز است که باید با همکاری منطقه ویژه و طی تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه علوم پزشکی و منطقه ویژه این امر نیز به سرعت تحقق پیدا کند تا شاهد خدمات بهتر و ارزنده‌تری هم برای مردم شهرستان و هم نیروهای منطقه ویژه باشیم.
وی اضافه کرد: خانه‌های بهداشت روستایی در شهرستان کنگان مورد توجه ویژه دانشگاه قرار دارند و امکانات بیشتری را به آنها تخصیص خواهیم داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از بخش‌های اورژانس، اتاق تریاژ و اتاق CPR بخش اورژانس نیز بازدید و بر لزوم استوار حاکمیت بالینی در این بیمارستان تأکید کرد.
حیدری همچنین ضمن بازدید از مرکز بهداشتی درمانی قدس، آزمایشگاه مرکزی کنگان و خانه بهداشت تمبک بر لزوم برنامه عملیاتی در این مراکز تاکید کرد و خواستار مشارکت پزشکان در تدوین این برنامه شد.
در این بازدیدها، رئیس شبکه بهداشت کنگان و مدیران بیمارستان و مراکز درمانی کنگان، گزارشاتی از روند خدمات‌رسانی به مردم را ارائه کردند و مشکلات را نیز بیان کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول