اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در استان مرکزی؛

مسابقات تکواندو برترین‌های خود را شناخت

خبرگزاری فارس: بهترین‌های مسابقات قهرمانی تکواندو استان مرکزی در چهار رده سنی مشخص شدند.

مسابقات تکواندو برترین‌های خود را شناخت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مسابقات قهرمانی تکواندو استان مرکزی با حضور 110 ورزشکار از شهرهای تفرش، اراک، ساوه، شازند، خمین با عنوان جام غدیر امروز در مجموعه ورزشی 2 هزار و 500نفری امام خمینی اراک به کار پایان داد.
بر اساس این گزارش این دوره از رقابت‌ها در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد، که در پایان در اوزان مختلف و در رده سنی  خردسالان عرفان بیات و امیر سجادحاصلی از کانون امام(ره) در دو وزن اول به مقام قهرمانی دست یافتند.
در رده سنی نونهالان؛ رضا حاجیوند از کبریا اراک، سیدسالار حسینی از کانون امام، محمد خدایاری از کانون بسیج یک، حمیدرضا نظری از شازند، شاهرخ جاوید از کانون امام، جواد شجاعی از شازند، مهدی مرادی از مرکز آموزش تکواندو، سیدمحمد حاجی ازکانون بسیج یک و پرهام ظهیری‌پور از کبریا اراک در سکوی قهرمانی ایستادند.
در رده سنی نوجوانان مصطفی صدقی از شازند، محمد جباری از کانون بسیج یک، مرتضی حمیدی از کانون بسیج، افشین ملک‌حسینی از کانون امام، امیر باجلان از شازند، سبحان بیات ازکانون امام، مجتبی جباری از کانون بسیج، رضا مسلمی از کانون امام، حمیدرضا حسنی از کانون بسیج دو، امیر احمدی از پتروشیمی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
در رده سنی جوانان و  بزرگسالان  نیز مرتضی کمال‌آبادی از کانون امام، محمد عسگری از شازند، حمیدرضا بوذرجهرمی ازدانشگاه اراک، ناصر عزیزی از پتروشیمی، امین عطایی از ذوالفقار اراک، علی علیدادی از کانون بسیج یک، فرهاد امیدی از کانون بسیج یک و  صابر خراجی  از نور در سکوی نخست ایستادند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول