اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان:

تیم تکواندوی زنجان به کرمان می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان گفت: تیم تکواندوی بزرگسالان زنجان در هفته هشتم لیگ برتر به دیدار مس کرمان می‌رود.

تیم تکواندوی زنجان به کرمان می‌رود
احمد عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تیم تکواندوی بزرگسالان استان زنجان که با نام راه و ترابری در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده است برای برگزاری هفته هشتم به دیدار تیم مس کرمان می‌رود.
رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان حریف تیم نوجوانان تکواندوی استان زنجان را در مسابقات لیگ برتر تیم سایپا و محل برگزاری مسابقه را تهران اعلام کرد.
وی تصریح کرد: تیم پومسه بانوان استان زنجان تا هفته ششم مسابقات لیگ برتر بعد از تیم البرز در رده دوم جای گرفته است.
عطایی با اشاره به برگزاری مسابقات هفته‌های ششم و هفتم لیگ برتر با نام جام خلیج فارس (بزرگسالان) در روز جمعه گذشته گفت: تیم تکواندوی استان زنجان هر دو بازی خود را با نتایج هفت به یک و شش به دو به تیم‌های دانشگاه آزاد و ناجا واگذار کرد.
وی نتایج به دست آمده برای تیم نوجوانان با نام (آینده ‌سازان) تیم تکواندوی استان زنجان را شش به چهار به نفع مجتمع جوانه و نتیجه مسابقه تیم باشگاه مقاومت و شهید عطایی زنجان را هفت به سه به نفع شهید عطایی زنجان عنوان کرد.
رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان اضافه کرد: در لیگ برتر بانوان جام کوثر تیم تکواندوی زنجان موفق به شکست هر دو رقیب خود استان مرکزی و خودران وفا شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول