اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر هیئت تکواندو کردستان عنوان کرد:

نبود ورزشکار مشکل اساسی هیئت تکواندو کردستان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو کردستان نبود ورزشکار را مشکل اساسی این هیئت عنوان کرد و گفت: برای جبران این مسئله اقدامات زیادی در این هیئت برنامه‌ریزی شده است.

نبود ورزشکار مشکل اساسی هیئت تکواندو کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد جمالی عصر امروز در نشست روسای هیئت‌های تکواندو شهرستان‌های استان در سنندج، اظهار کرد: امسال در دو رده سنی نونهالان و جام شکوفه‌های تکواندو مسابقات برگزار شد که در رده نونهالان نتیجه بسیار خوبی برای استان داشت.
وی نبود بازیکن در شهرستان‌های قروه، دهگلان، دیواندره و کامیاران را بزرگ‌ترین ضربه در مسابقات تکواندو و این رشته ورزشی عنوان و بیان کرد: در مسابقات و در رده نونهالان فقط بازیکنانی از شهرهای سنندج و سقز حضور داشتند.
دبیر هیئت تکواندو کردستان در ادامه افزود: در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل این هیئت این است که داوران فقط به فکر پول جمع کردن هستند و باید برای تقویت این رشته ورزشی در شهرستان‌ها از سوی داوران و مربیان اقدامات خوبی برداشته شود.
جمالی اعلام کرد: در حال حاضر تیم‌های تکواندو در رده سنی نونهالان و خردسالان در شهرهای سریش‌آباد، بانه، بیجار، قروه، سنندج و سقز برای حضور در لیگ کشوری آمادگی خود را اعلام کردند.
وی از برگزاری مسابقات تکواندو انتخابی در رده سنی نوجوانان در سنندج خبر داد و تصریح کرد: مسابقات تکواندو دختران 21 آذر ماه و پسران نیز 22، 23 و 24 آذر ماه سال ‌جاری برگزار می‌شود.
دبیر هیئت تکواندو کردستان بر ثبت اطلاعات مربوط به ورزشکاران در سامانه بانک اطلاعاتی تاکید کرد و افزود: باید اطلاعات ورزشکاران در این سامانه بدون نقص وارد شود.
جمالی در ادامه به اهمیت ورزش تکواندو در سطح کشور و در بین طرفداران آن اشاره و بیان کرد: این ورزش نه تنها یک هنر ممتاز و برتر در زمینه دفاع شخصی است، بلکه ورزش بسیار مفیدی برای ذهن است، چرا که تمرینات تکواندو به ورزشکار اعتماد به نفس داده و موجب می‌شود قدرت وی در مقابله با مشکلات هم بالا رود.
دبیر هیئت تکواندو کردستان در پایان خاطرنشان کرد: ورزش تکواندو موجب بالا رفتن آمادگی جسمی، روحی و حسی ورزشکار می‌شود و توانایی ذهنی این رشته ورزشی در بهبود روابط اجتماعی فرد ورزشکار نیز موثر است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول