اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو کردستان اعلام کرد؛

فعالیت 33 مربی تکواندو در کردستان / راه‌اندازی لیگ تکواندو نونهالان کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو کردستان با اشاره به اقدامات این هیئت در زمینه ارتقای سطح مربیان و نیز تکواندوکاران استان از فعالیت 33 مربی تکواندو در سطح استان خبر داد.

فعالیت 33 مربی تکواندو در کردستان / راه‌اندازی لیگ تکواندو نونهالان کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج فرزین لطف‌پوری عصر امروز در نشست روسای هیئت تکواندو شهرستان‌های استان که در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان برگزار شد، اظهار کرد: طبق آمارهای موجود در حال حاضر در استان کردستان 24 مربی فعال درجه یک و هفت مربی غیرفعال وجود دارد.
وی افزود: همچنین در سطح استان دو مربی درجه دو و یک مربی زن وجود دارد که این آمار در مقایسه با سایر استان‌های کشور آمار پایین و بسیار دردناکی است.
رئیس هیئت تکواندو کردستان در ادامه با اشاره به سیستم بانک اطلاعاتی و ثبت اطلاعات مربوط به تکواندوکاران استان در این سامانه، افزود: متاسفانه بیش از 80 درصد اطلاعات این سامانه دچار اشتباهاتی است که باید با مدیریت روسای هیئت‌ها اصلاح و بازنگری شوند.
لطف‌پوری اعلام کرد: برای ثبت نهایی اطلاعات مربوط به تکواندوکاران در این سامانه می‌توانند تا 5 آذر ماه امسال اطلاعات درست را در سیستم وارد کنند.
وی در ادامه بر مدیریت سامانه اطلاعاتی مربوط به تکواندوکاران در فدراسیون تکواندو و حضور در مسابقات تاکید کرد.
رئیس هیئت تکواندوی کردستان با اشاره به اینکه هزینه‌های لیگ بسیار سنگین است، اضافه کرد: در حال حاضر مسیر برای ترقی رشته تکواندو در استان فراهم شده و همه مشکلات این هیئت ورزشی نیز مدیریت شده است.

* تیم تکواندو نونهالان کردستان در جایگاه 13 کشوری
لطف‌پوری از موفقیت‌های بسیار خوب تیم تکواندو نونهالان کردستان در مسابقات مختلف خبر داد و گفت: تیم تکواندوی نونهالان کردستان در بین 32 استان کشور در جایگاه 13 کشوری قرار دارد و این آمار نشان‌دهنده این است که در این رده سنی خوب ظاهر شدیم.
وی اعلام کرد: هیئت تکواندو کردستان از میان 32 استان کشور در جایگاه 20 کشوری قرار دارد که امیدواریم این رتبه در سال‌های آینده به رتبه‌های برتر ارتقا یابد.
رئیس هیئت تکواندوی کردستان تصریح کرد: این هیئت در سال گذشته در میان هیئت‌های سراسر کشور رتبه 19 و در میان 47 هیئت ورزشی استان نیز در جایگاه 18 قرار گرفت.

* راه‌اندازی لیگ تکواندو نونهالان کردستان
لطف‌پوری از راه‌اندازی لیگ تیم تکواندو نونهالان کردستان تا پایان امسال خبر داد و افزود: در حال حاضر 400 نفر در لیگ نونهالان کشور فعالیت دارند.
وی هدف از راه‌اندازی این لیگ را ایجاد بستر مناسب برای کشف چهره‌های برتر ورزشکاران استان، ایجاد فضای مناسب برای مربیان و داوران برای نشان دادن توانایی‌های خود عنوان کرد.
رئیس هیئت تکواندو کردستان با تاکید بر راه‌اندازی لیگ تیم نونهالان و خردسالان، اظهار کرد: لیگ نونهالان و خردسالان در سال‌ جاری تشکیل و تیم جوانان و نوجوانان نیز در سال آینده وارد لیگ خواهند شد.
لطف‌پوری با اشاره به برگزاری آزمون‌های مختلف تکواندو در استان، گفت: هزار نفر در سال ‌جاری در آزمون‌های کشوری قبول شدند که تا 2 ماه آینده احکام آنان صادر می‌شود.
وی از برگزاری دو مرحله آزمون کمربند سبز، آبی و زرد و کمربند قرمز و مشکی و دان یک و دو کشوری در بهمن ماه امسال در سنندج خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 24 تکواندوکار زن و 57 تکواندوکار مرد در کلاس‌های آموزشی شرکت کردند.
رئیس هیئت تکواندوی کردستان در پایان با اشاره به حضور بانوان در این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: بانوان نیز شرایط خوبی برای درخشش در این رشته دارند اما نیاز مشارکت خوب آنان در کلاسهای آموزشی است.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول