اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از امروز در خانه تکواندو؛

تکواندوکاران رده‌های سنی مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو استان قم از برگزاری پیکارهای تکواندو قهرمانی قم در رده‌های سنی مختلف به منظور شناخت برترین‌‌های تکواندوی قم خبر داد.

تکواندوکاران رده‌های سنی مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند
هاشم آقایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان، فعالیت‌های تکواندو قم را با جدیت از سر گرفته و برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف اعم از حضور در پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور و همچنین برگزاری پیکارهای استانی داریم.  
وی خاطرنشان کرد: در این بین برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی استان قم و همچنین اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور در اولویت‌های هیئت تکواندو قم قرار دارد و سعی می‌کنیم بهترین نوع عملکرد را در این دو بخش داشته باشیم.
دبیر هیئت تکواندوی استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کیوروگی استان در رده سبز آبی، عنوان کرد: کمیته مسابقات هیئت تکواندو قم در اطلاعیه‌ای چگونگی برگزاری مسابقات قهرمانی و استعدادیابی رده کمربند سبز آبی ویژه خردسالان نونهالان و نوجوانان را در اختیار باشگاه‌های مختلف قرار داد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در خانه تکواندو برگزار می‌شود، به زمان و مکان ثبت‌نام تکواندوکاران مایل به شرکت در رقابت‌ها اشاره ‌و بیان کرد: دفتر هیئت تکواندو در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم محل انجام ثبت‌نام بود و این اقدام توسط مربیان تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف تکواندوی قم انجام شد.
آقایی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شرکت در پیکارهای تکواندوی قهرمانی استان قم اظهار کرد: برای هر تکواندوکار به هنگام ثبت‌نام، داشتن یک قطعه عکس، اصل شناسنامه، کارت بیمه و حکم کمربند، رضایت نامه ولی و معرفینامه مربی از شرایط مهم بود.
وی در ادامه از استاندارد‌سازی خانه تکواندو برای برگزاری تمام فعالیت‌های تکواندوی قم در آن خبر داد و عنوان کرد: با تلاش‌های اداره‌کل ورزش و جوانان قم اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت و خوشبختانه خانه تکواندو قم در ابعاد بسیار خوب و با کیفیت مناسب آماده تمام برنامه‌های تکواندو قم شد.
دبیر هیئت تکواندو استان قم تصریح کرد: پیکارهای تکواندو قهرمانی رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان استان نیز در خانه تکواندو واقع در بلوار 15 خرداد روبه‌روی بوستان هاشمی برگزار می‌شود و از عموم علاقه‌مندان نیز برای حضور در این رقابت‌ها دعوت می‌کنیم.
وی همچنین از برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم خبر داد و تصریح کرد: فصل جدید این پیکارها با شرکت تیم‌های برتر استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با برنامه‌ریزی قوی به زودی برگزار می‌شود.
آقایی با اشاره به وضعیت تکواندو قم، تصریح کرد: تکواندو قم همچنان گام‌های رو به پیشرفت خود را محکم بر می‌دارد و موفقیت‌های تکواندوکاران استان قم در میادین کشوری و بین‌المللی در سال جاری نیز ادامه پیدا کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول