اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

افکاری در گفت‌و‌گو با فارس عنوان کرد:

درخشش تکواندوکاران قم در لیگ آینده‌سازان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: تکواندوکاران قم با کسب یک پیروزی و عنوان بهترین مربی و پرامتیاز‌ترین تیم هفته درخشش قابل توجه و عملکرد بسیار خوبی در لیگ آینده سازان تکواندو داشتند.

درخشش تکواندوکاران قم در لیگ آینده‌سازان
علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای شرکت در پیکارهای لیگ آینده‌سازان تکواندو قهرمانی باشگاه‌های کشور تیمی متشکل از چهره‌های برتر تکواندو استان قم را اعزام کردیم و خوشبختانه شروع آنها در لیگ آینده‌سازان خوب و قابل توجه بود.
وی ادامه داد:‌ پیکارهای لیگ آینده‌سازان تکواندو قهرمانی باشگاه‌های کشور امسال با شرکت شش تیم از برترین‌های کشور برگزار می‌شود و میزبان هفته نخست آن خانه تکواندو تهران بود که تکواندوکاران قم موفق به کسب یک پیروزی، عنوان مربی برتر هفته و یکی از پر امتیازترین تیم‌های هفته شدند.
رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: در آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور، مسابقات هفته‌های اول تا سوم به انجام رسید که با یک پیروزی و دو باخت برای تیم اعزامی هیئت تکواندو قم همراه بود.
وی عنوان کرد: تیم هیئت قم در سه مسابقه برابر رقبای خود قرار گرفت که این رقابت‌ها برابر تیم‌های تکواندو آینده‌سازان هیئت تکوادنو سرپل ذهاب، هیئت تکواندو لرستان و باشگاه یاری تهران برگزار شد که در مجموع عملکرد خوبی را از تیم اعزامی قم شاهد بودیم.
وی با اشاره به عملکرد تیم هیئت تکواندو قم افزود: تکواندوکاران تیم اعزامی هیئت قم به این دوره در مسابقه نخست برابر تیم هیئت تکواندو سرپل ذهاب صف‌آرایی کردند که این مسابقه با وجود تلاش تکواندوکاران خوب قمی با حساب شش بر چهار به سود تیم هیئت تکواندو سرپل ذهاب به پایان رسید.
افکاری اضافه کرد: دیگر مسابقه تیم تکواندو آینده‌سازان قم با تیم تکواندو باشگاه یاری تهران برگزار شد که در پایان رقابت نفرات دو تیم در 10 وزن در نهایت این تیم یاری تهران بود که در پایان برتری هفت بر سه را از آن خود کرد تا تیم هیئت قم برای کسب پیروزی در دیدار سوم به مصاف هیئت لرستان برود.
رئیس هیئت تکواندو استان قم عنوان کرد: تکواندوکاران قمی در سومین مسابقه خود در جدال با تیم هیئت لرستان به برتری هشت بر دو مقابل حریف خود دست یافته و نخستین برد خود در این فصل مسابقات لیگ آینده سازان المپیک را کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: در جدول مسابقات تا پایان هفته سوم لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور، باشگاه یاری تهران با 22 امتیاز صدرنشین شد و تیم هیئت تکواندو سرپل ذهاب با 16 امتیاز در مکان دوم ایستاد، ضمن اینکه بعد از تیم 13 امتیازی هیئت تکواندو کرمانشاه، تیم هیئت قم با هفت امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.
افکاری افزود: در بین چهره‌های شاخص هفته نیز رضا دهقان از تیم هیئت قم به عنوان بهترین سرپرست و علی بهمنی از تیم هیئت قم به عنوان بهترین مربی انتخاب شد، ضمن اینکه عنوان یکی از پرامتیازترین تیم‌ها، به تیم هیئت تکواندو قم رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول