اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار شیراز خبر داد:

عیدانه شهرداری به شهروندان با افتتاح 28 طرح عمرانی و خدماتی

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز از افتتاح و بهره‌برداری 28 طرح عمرانی، خدماتی، ورزشی و رفاهی در این شهر خبر داد.

عیدانه شهرداری به شهروندان با افتتاح 28 طرح عمرانی و خدماتی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتباری افزون بر 240 میلیارد ریال به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم هفته آینده افتتاح می‌شود.
پاک فطرت ابراز داشت: این طرح‌ها در تمام نقاط شهر و بیشتر در مناطق کم‌برخوردار به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان داشت: در بین طرح‌های قابل افتتاح دومین سالن ورزشی که امسال توسط شهرداری ساخته شده است، گشایش می‌یابد.
شهردار شیراز تصریح کرد: در این زمینه تا پایان امسال 9 زمین چمن مصنوعی در هر منطقه از شهرداری شیراز افتتاح می‌شود.
پاک فطرت با بیان اینکه معتقدیم هرچه شهروندان از شهرداری راضی باشند هزینه اجرای طرح‌های مختلف کاهش می‌یابد اضافه کرد: در بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های مختلف شهری رویکرد شهرداری گرایش به سمت مردم، محرومیت‌زدایی و جلب رضایت عمومی است.

*حضور ماموران سد معبر با تجهیزات و لباس فرم ویژه در شهر
شهردار شیراز در بخش دیگری از مصاحبه خبری خود به سد معبرهای بی‌جا که توسط وانت‌بارها در خیابان‌های مختلف شهر اتفاق می‌افتد اشاره و تصریح کرد: از هفته آینده ماموران سد معبر با 25 وسیله نقلیه و لباس‌های متحدالشکل در نقاط مختلف شهر مستقر شده و با افرادی که باعث ایجاد سد معبر می‌شوند برخوردی قاطع می‌کنند.

*آغاز فروش اوراق مشارکت در شهرداری شیراز
پاک فطرت همچنین از آغاز فروش اوراق مشارکت در شهرداری شیراز برای نخستین بار خبر داد و بیان داشت: به زودی 190 میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری شیراز منتشر می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی افزود: شهروندان خود را آماده خرید اوراق مشارکت کنند چراکه این اوراق با امتیازهایی ویژه به آنان اعطا می‌شود و حتی در پرداخت عوارض و صدور مجوزهای ساختمانی آنان نیز تاثیرگذار است.
شهردار شیراز با بیان اینکه برای این مبلغ اوراق مشارکت اجرای هشت طرح بزرگ پیش‌بینی شده است تصریح کرد: معتقدیم با خرید این اوراق شهر خود ساخته می‌شود و از مردم نیز درخواست مشارکت داریم.
پاک فطرت ادامه داد: در شهرداری شیراز موضوع سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذار مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم سرمایه‌گذاران واقعی بیایند و ما نیز آنان را حمایت کنیم.
وی اضافه کرد: سرمایه‌گذارانی که پرداخت 70 میلیارد تومان سرمایه خود را در سه قسط، تقسیط می‌کنند نباید به این انتظار نیز بنشیند که طرح‌هایی با ارزش 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اختیار آنان قرار گیرد.

*اختصاص مکان برای اهدای خون نیک‌اندیشان
شهردار شیراز در نشست خبری خود همچنین به آغاز ماه محرم اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه در این ماه افراد نیک‌اندیش بسیاری اقدام به اهدای خون می‌کنند، آماده در اختیار گذاشتن مکان‌های خون‌گیری به انتقال خون هستیم.
علیرضا پاک فطرت افزود: در ماه محرم باید شهرداران مناطق و کارکنان شهرداری توجه ویژه‌ای بر آماده‌سازی و نظافت خیابان‌های اطراف تکایای عزاداری داشته باشند.
وی بیان داشت: باید طوری برنامه‌ریزی‌ها در شهرداری‌ها صورت گیرد که درس شهادت، ایثار، شجاعت و سایر درس‌های محرم به شهروندان آموزش داده شود.
شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به افتخارات اخیر شهرداری شیراز در نمایشگاه مدیریت شهری شهرداری‌های کشور در تهران اشاره و ابراز داشت: شهرداری شیراز در زمینه خدمات شهری و شهرداری الکترونیک مقام‌های برتر را کسب کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول