اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در فارس:

عدم اصلاح سیستم نظارت سبب اختلاس می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: عدم اصلاح سیستم نظارتی موجب شده است تا برخی که در گذشته با مفاسد اقتصادی به نان و نوایی رسیدند با سیستم پیچیده‌تری وارد شوند و اختلاس کنند.

عدم اصلاح سیستم نظارت سبب اختلاس می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در همایش سراسری توسعه و نظارت بازرسی کل کشور اظهار داشت: امر نظارت، بازرسی و کنترل از قدیم وجود داشته و در اسلام نیز نظارت در تبیین نظام و گسترش عدالت مورد توجه قرار گرفته و در قانون نیز بحث نظارت و نحوه آن دیده شده که امر به معروف و نهی منکر نیز از دیگر مباحث نظارت در جامعه است.
امام جمعه شیراز افزود: در کشور دارای 30 دستگاه نظارتی هستیم که در اوضاع مختلف جامعه حضور و ورود دارند تا مشکلات را برطرف کنند.
ایمانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در مباحث مختلف جامعه یک تنه ورود کرده و در عرصه علم ما را به موفقیت‌های چشمگیری رساندند و در مبارزه و تهاجم فرهنگی حضور یافتند و تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کردند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: مقام معظم رهبری بحث‌های مهم کشور از جمله اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف، کار مضاعف و جهاد اقتصادی را مطرح کردند و این مهم را به سرانجام می‌رسانند.
وی تصریح کرد: نخستین سفر مقام معظم رهبری در سال 90 به عسلویه نشان داد که ایشان با اطمینان و مصمم حرکت را دنبال می‌کنند.
امام جمعه شیراز افزود: خروجی سازمان بازرسی باید عمل به تکلیف مقام معظم رهبری، اشتغال و جهاد اقتصادی باشد.
ایمانی با بیان اینکه باید سیستمی طراحی کنیم که مشکلات جامعه را رفع کند ابراز داشت: کارخانجات یکی یکی در حال تعطیلی و خاموشی است اما موسسات بانکی هر روز توسعه پیدا می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: کیفیت محصولات ما پایین است و باید این حقیقت را پذیرفت تا مشکلات را ارزیابی، سیستم نظارتی و نیروی انسانی را اصلاح و پرورش دهیم و با قاطعیت برخورد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: قانون و مقررات باید به طور مکرر بازبینی و اصلاح شود تا کارخانجات قبل از شروع به کار تعطیل نشوند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول