اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان زنجان:

وحدت رهبری و مردم هدف اصلی توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان گفت: وحدت میان رهبری و مردم هدف اصلی توطئه‌های پلید دشمنان است.

وحدت رهبری و مردم هدف اصلی توطئه‌های دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،علی‌الله عسگری ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ مبارزه با سلطه و استکبار جهانی در هنرستان مهدوی اظهار داشت: سست شدن ایمان به خدا و وحدت مردم و رهبری از جمله مواردی است که مورد توجه بسیار دشمنان است.
وی با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده است، یادآور شد: این حضور مشت محکمی بر دهان مستکبران جهانی است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مردم و دانش‌آموزان با حضور خود بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را اثبات کردند، یادآور شد: دشمنان با دیدن تصاویر راهپیمایی باشکوه مردم به این موضوع پی بردند که توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.
وی با اشاره به برخی از پیامدهای مثبت راهپیمایی 13 آبان اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ثابت کرد که مردم و مسئولان هنوز هم به یاد شهدای بوده و راه آنها را ادامه می‌دهند.
عسگری با اشاره به شهادت 36 هزار دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس افزود: این امر نشان از بیداری و آگاهی قشر دانش‌آموز است.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار بصیرت و آگاهی در عملکرد درست اضافه کرد: در حال حاضر دانش‌آموزان با اقداماتی و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند بصیرت و آگاهی خود را به همگان اثبات می‌کنند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه کوچکترین حرکت‌های نظام جمهوری اسلامی نیز توسط کشورهای مستکبر رصد می‌شود، ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در اجتماعات مختلف از جمله راهپیمایی‌ها می‌تواند موجب ناامیدی دشمنان شود.
وی با اشاره به هدف‌گذاری دشمن در خصوص از بین بردن وحدت بین مردم و رهبری یادآور شد: مردم کشور با حضور در مجامع مختلف ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستند.
عسگری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عمق بخشیدن به برنامه‌های ایمانی اضافه کرد: در این راستا می‌توان با تبیین و مشخص کردن الگوهای دینی به دانش‌آموزان کمک کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هر شخص در جامعه دارای مسئولیت است و باید آن را به نحو احسن انجام دهد، یادآور شد: مسئولیت دانش‌آموزان در جامعه پیروی از ولایت فقیه و تحصیل علم و دانش است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان اذعان داشت: دانش‌آموزان با الگوبرداری از رزمندگان دانش‌آموز می‌توانند به موفقیت در زندگی اجتماعی و تحصیلی دست پیدا کنند.
وی همچنین با اشاره به تحولات منطقه یادآور شد: تحولات صورت گرفته در منطقه نشان از کفایت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم زنگ مبارزه با نفی سلطه و استکبار جهانی در هنرستان مهدوی زنجان نواخته شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول