اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌سلیمانی:

حضور قدرتمند سپاه در مرزهای کشور توطئه‌های دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: استکبار جهانی گروه‌های تروریستی را برای ایجاد ناامنی در نقاط مرزی کشور تحریک کرده بود که حضور سپاه در این منطقه، توطئه دشمنان را خنثی و درس عبرت‌آموزی به آنها داد.

حضور قدرتمند سپاه در مرزهای کشور توطئه‌های دشمن را خنثی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی عصر امروز در جمع فرماندهان، معاونان و مدیران سپاه قمر بنی هاشم(ع) با بیان نقش معنویت در دفاع مقدس اظهار داشت: افزایش بصیرت دینی و اسلامی بر اساس شاخص‌های شایستگی پاسداری، محور اصلی تحول و تعالی سازمانی در مجموعه ارزشمند سپاه است.
وی با تأکید بر اینکه معنویت محور شکل‌گیری و قدرت سپاه است، گفت: فضای معنوی، صمیمی و برادرگونه حاکم در منطقه استقرار رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‌هاشم(ع) در شمالغرب مانند دوران دفاع مقدس مشهود است.
محمدسلیمانی با اشاره به سرمایه نیروی انسانی سپاه، افزود: مزیت راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به تمامی ارتش‌های دنیا، داشتن سرمایه انسانی متعهّد و متخصص است.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کارکنان سپاه با تبعیت از ولی‍ فقیه و تأسی از نهضت عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آمادگی کامل برای ایثار و از خودگذشتگی در راه دین و میهن اسلامی را دارد.
محمد سلیمانی با یادآوری حضور رزمندگان یگان رزم سپاه استان در منطقه شمالغرب کشور از زحمات جوانان غیور استان در حفاظت از مرزهای کشور اسلامی تشکر کرد و  گفت: استکبار جهانی گروه‌های تروریستی و معاند را برای ایجاد ناامنی در نقاط مرزی شمال‌غرب تحریک کرده بود، ولی حضور نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این منطقه، توطئه دشمنان را خنثی و درس عبرت‌آموزی به آنها داد.
وی به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: خطه کرمانشاه استانی عالم خیز، مجاهد‌پرور، دارای منابع طبیعی و آثار تاریخی فراوان و گردآورنده اقوام مختلف است شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.
محمدسلیمانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مردم کرمانشاه به سه نکته مهم اشاره کردند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مردم در همه صحنه‌های انقلاب حضور موثر و مشهود داشتند به طوری که هر جا مردم حضور داشتند مسئولان هم موفق شدند.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول