اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سردار شریعت:

مسئولان با ثبت به‌ موقع اسرار دفاع مقدس را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: یکی از فرمانده‌هان دوران دفاع مقدس گفت: مسئولان ذی‌ربط فرهنگی و تاریخی باید با ثبت اسرار و ناگفته‌های دفاع مقدس نگذارند این اسرار از بین برود تا نسل آینده بتواند با اتکا به این پشتوانه عظیم فرهنگی کشتی انقلاب را به ساحل امن برساند.

مسئولان با ثبت به‌ موقع اسرار دفاع مقدس را حفظ کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، امین شریعت در سی و سومین سالگرد آزادسازی سوسنگرد با حضور فرمانده‌هان، رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دوران دفاع مقدس در سالن اجتماعات دانشگاه تبریز با اشاره به نقش رزمندگان آذربایجان در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بی‌تردید تاریخ انقلاب اسلامی ایران نقش رزمندگان آذربایجان را در طول هشت سال دوران دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد.
 وی گفت: حصر سوسنگرد را که امثال شهید تجلایی با همت رزمندگان غیور آذربایجان توانستند در لبیک به فرمان تاریخی امام راحل بشکنند و راه را برای پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات‌های بعدی باز کنند، فراموش شدنی نیست.
شریعتی در ادامه با بیان اینکه عملیات آزادسازی سوسنگرد از لوث بعثیان، استراتژی‌ترین و محوری‌ترین عملیات‌ها بود، خاطرنشان کرد: اگر نبود وحدت کلمه‌ای که مابین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و بسیج حاکم بود، بی‌تردید این عملیات به مرز پیروزی نزدیک نمی‌شد.
وی گفت: البته در اینجا نباید نقش شهید محراب آیت‌الله مدنی را به بوته فراموشی سپرد چرا که با انتقال پیام رزمندگان به امام راحل توانست فرمان تاریخی آزادسازی سوسنگرد را از حضرت امام کسب کند و رزمندگان با اتکا به این پشتوانه معنوی و الهی توانستند با وجود کارشکنی‌های بنی‌صدر خائن با دست خالی دشمن را در این منطقه با شکست مواجه سازند.
شریعتی در ادامه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را گنجینه‌ها و ذخایر معنوی نظام دانست و تصریح کرد: مسئولان ذی‌ربط فرهنگی و تاریخی باید اسرار و ناگفته‌های دفاع مقدس را با ضبط و ثبت به موقع، نگذارند از بین برود تا نسل آینده بتواند با اتکا به این پشتوانه عظیم فرهنگی کشتی انقلاب را به ساحل امن برساند.
در پایان این آیین معنوی از رزمندگان حاضر در آزادسازی سوسنگرد با اهدا هدایا تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول