اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ووشو چهارمحال و بختیاری خبر داد:

دعوت 4 ووشوکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: چهار ووشوکاران این استان به اردوی تیم ملی ووشو دعوت شدند.

دعوت 4 ووشوکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی
تیمور بنی‌طالبی امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با پایان مسابقات قهرمانی ووشو کشور انتخابی تیم ملی در استان زنجان تیم ووشو چهارمحال و بختیاری موفق به کسب عنوان سومی این مسابقات شد.
وی با بیان اینکه تیم ووشوی چهارمحال و بختیاری در دو بخش ساندا و تالو در این مسابقات حضور داشت، گفت: در بخش تالو حسام تشنیزی توانست سه مدال طلا کسب کند.
بنی‌‌طالبی اضافه کرد: در بخش ساندا نیز مسعود نجفی‌زاده در وزن منفی 56 کیلوگرم و محمدرضا امیر در وزن منفی 70 کیلوگرم توانستند مدال برنز این مسابقات را به دست آوردند.
سرمربی تیم ووشو چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین صادق حیدری ووشوکار این استان در بخش ساندا نیز در وزن منفی 65 کیلوگرم توانست مدال نقره این مسابقات را به نام این استان کسب کند.
وی با اشاره به سطح برگزاری این مسابقات، گفت: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و تیم‌های حاضر در این مسابقات با آمادگی بسیار بالایی برای کسب سهمیه تیم ملی به میدان این مسابقات آمده بودند.
بنی‌طالبی ادامه داد: در این مسابقات 33 تیم شرکت داشتند که این حضور گسترده گواهی بر سطح کیفی بالای این مسابقات است.
وی خاطرنشان کرد: با پایان این مسابقات حسام تشنیزی، صادق حیدری، مسعود نجفی زاده و محمدرضا امیری چهار ووشوکار این استان به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی ویتنام که سال آینده برگزار خواهد شد دعوت شدند.
بنی‌طالبی رشته ووشو را یکی از رشته‎های مدال‌آور این استان برشمرد و افزود: در صورت فراهم آوردن امکانات لازم برای جذب بیشتر جوانان پرشور به این رشته ورزشی، می‌توان ادعا کرد در آینده‎ای نزدیک شاهد درخشش بی‌نظیر و‌وشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.
وی افزود: ورزش وو‌شوی این استان در سال‌های گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده و پیشرفت‌های زیادی هم داشته اما همچنان تا فعال‌سازی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان خود و رسیدن به جایگاهی که مستحق آن است، فاصله دارد.
مسابقات قهرمانی ووشو کشور انتخابی تیم ملی از پنجم آبان ماه لغایت نهم آبان به میزبانی زنجان برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول