اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دوره آموزشی توسعه SME در یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از برگزاری دومین دوره آموزشی توسعه SME در یزد خبر داد.

دوره آموزشی توسعه SME در یزد برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید مسعود عظیمی ظهر امروز در دومین جلسه شورای راهبری طرح‌های زنجیره ارزش اظهار داشت: در راستای سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، برای دومین بار دوره آموزشی توسعه SME با رویکرد بهسازی زنجیره ارزش به مدت چهار روز در یزد برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های اجرایی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین پیشبرد پروژه تحلیل استراتژیک زنجیره ارزش صنایع منتخب استان یزد، برگزاری دوره آموزشی یاد شده در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد قرار گرفته است.
وی بیان کرد: دوره آموزشی توسعه SME با رویکرد بهسازی زنجیره ارزش از 22 تا 25 آذرماه سال جاری به مدت چهار روز در سالن کنفرانس دفتر آموزش و پژوهش استانداری یزد و با حضور مشاوران منتخب استان یزد و سایر استان‌ها برگزار می‌شود.
عظیمی ضمن دعوت از مشاوران و کارشناسان مرتبط برای شرکت در این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: در این دوره روش‌های آنالیز زنجیره ارزش، تهیه نقشه زنجیره ارزش، تدوین استراتژی‌های بهینه سازی زنجیره ارزش، روش تسهیل برنامه‌های توسعه زنجیره ارزش، برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی برنامه‌های بهینه سازی زنجیره ارزش یک رشته و یا گرایش کسب و کار و ... ، به بحث گذاشته می‌شود.
وی یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.Yazdiec.ir مراجعه و یا با معاونت صنایع کوچک به شماره 8-6239701-0351 (داخلی 142) تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول