اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از سوی دبیرخانه کانون مساجد مازندران؛

دوره‌ آموزشی تربیت مربی شکوفه‌های بهشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مازندران دوره های آموزشی تربیت مربی شکوفه‌های بهشت برگزار شد.

دوره‌ آموزشی تربیت مربی شکوفه‌های بهشت برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران این دوره آموزشی با همکاری موسسه شکوفه‌های بهشت ریحانه النبی به مدت دو روز در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.
در این دوره آموزشی 27 نفر از مربیان خواهر عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با موضوعات آموزش نماز شکوفه‌ها، آموزش حفظ مفاهیم و آموزش الفبا را فرا گرفتند.
آشنایی نونهالان و کودکان با کلام وحی، زمینه‌سازی برای ارتباط با قرآن کریم، تقویت و تربیت کادر متخصص قرآنی کانون‌ها، توسعه فرهنگ قرآنی در کانون‌ها، خانواده‌ها و توجه ویژه به فعالیت‌های دینی نونهالان و کودکان از جمله اهداف برگزاری این دوره است.
این دوره به صورت استانی و منطقه‌ای و با همکاری موسسه ریحانه النبی برگزار شد و مربیان خواهر عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با گذراندن دوره آموزشی و طی کردن کارآموزی می‌توانند به نونهالان و کودکان در سطح شکوفه‌های بهشت تدریس کنند.
در جریان این دوره یک بسته آموزشی شکوفه‌های بهشت شامل قرآن جزء سی ام برای شکوفه ها،نرم افزار جزء سی ام، روخوانی شکوفه‌ها، نماز شکوفه‌ها، تکنیک‌های نقاشی کودکان، دفتر نقاشی، قطار الفبا، مکالمه شکوفه‌ها، دفتر رابط قرآنی و تابلو حافظ تصویری به مربیان این دوره اهداء شد.
 
*معرفی نفرات برتر مسابقه اینترنتی وصیت نامه حضرت علی(ع) در مازندران
در خبر دیگر از  روابط عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، نفرات برتر مسابقه اینترنتی وصیت نامه حضرت علی(ع) در مازندران به مناسبت ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت امام علی (ع) را اعلام شد.
در این مسابقه یک هزار و 246 نفر شرکت کردند که بیشترین آن، از استان مازندران با 311 نفر و کمترین از استان کرمان با یک نفر و از استان خراسان شمالی، فردی در این مسابقات شرکت نکرد.
براساس این گزارش؛ پس از بررسی پاسخ‌ها، افراد ذیل در این مسابقه به عنوان افراد برتر شناخت شدند که تعداد 14 نفر، کمک هزینه سفر به مکه و کربلا و مشهد مقدس را دریافت کردند.
مریم آمهدی از اصفهان، مصطفی رشیدی از تهران، علی علمی نیا از گیلان، نادعلی لائینی و همچنین مصطفی مطهری از مازندران  کمک هزینه سفر به مکه و امین رجبی از مازندران، زهرا ناصری سیوکی از خراسان رضوی، اسماعیل فرهمند از هرمزگان، رویا قاسمی از یزد و شهرزاد یوسفی از لرستان کمک هزینه سفر به کربلا و غلام عطایی از اردبیل، مسلم مظفری از فارس، فاطمه موتاب از همدان و علی قلعه کی از مرکزی کمک هزینه مشهد مقدس را کسب کردند.
مسابقه اینترنتی وصیتنامه حضرت علی(ع) با همکاری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و دبیر‌خانه کانون‌های مساجد استان مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول