اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی اندیمشک:

گفتمان دانشجویی دنبال حل شبهات باشد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: گفتمان‌های دانشجویی باید به دنبال حل شبهات موجود در جامعه باشد.

گفتمان دانشجویی دنبال حل شبهات باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک حجت‌الاسلام سعید علی‌پور ظهر امروز در گفتمان حجاب و عفاف در این شهرستان اظهار داشت: در گفتمان‌های دانشجویی باید به دنبال حل شبهات و مسائلی باشیم که جوانان با آن مواجه هستند و تلاش شود تا در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان اسلام، افکار دانشجویان را با استدلال و پاسخ صحیح روشن کنیم.
وی افزود: گفتمان‌های دانشجویی باید پاسخگوی مشکلات موجود در جامعه باشد.
رئیس تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: باید بستر علاقمندی بیشتر دانشجویان دختر را در دانشگاه‌ها به اصول حجاب اسلامی و حجاب برتر فراهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: هیچ دین و آیینی به اندازه اسلام به مقام زن اهمیت نداده است و از منطق اسلام جایگاه زن آنچنان بالاست که خداوند سبحان وقتی صدیقه اطهر (س) را به نبی مکرم(ص) اسلام هدیه داد در این باره آیه نازل کرد.
علی‌پور در تفسیر آیه‌های سوره کوثر افزود: ما به تو کوثر را عطا کردیم و به همین خاطر نماز بخوان و شتر قربانی کن این در حالی است که در عرب جاهلیت زنان سرنوشت خوبی نداشتند.
وی خاطرنشان کرد: اعطای صدیقه کبری به پیامبر اکرم(ص) و نزول آیه و سوره در این‌باره نشان آن است که خداوند به این جنسیت توجه ویژه‌ای دارد.
 وی افزود: فرهنگ غنی اسلامی نقش و جایگاهی انکارناپذیر برای زنان در مسیر رشد و تعالی جامعه تعیین کرده در حالی که دشمنان ما با بهره‌گیری از تمام ترفندهای شوم خود درصدد آسیب رساندن به فرهنگ غنی اسلامی در جامعه هستند از این رو ما نیز باید در مقابله با این ترفندها هوشیار بوده و بستر تقویت امور معنوی را در بین دانشجویان و جوانان تقویت کنیم.
علی‌پور بیان کرد: دشمنان اسلام تلاش دارند تا زن را از جایگاه رفیع خود به زیر بکشانند و آلوده سازند ولی زنی که الگویی چون فاطمه زهرا(س) دارد در این دام نمی‌افتد.
وی جوانان دانشجو را سرمایه‌های کشور دانست و گفت: دانشجویان قشر آینده‌ساز ایران اسلامی هستند و تلاش برای رشد معنوی و علمی آنان یک وظیفه خطیر است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول