اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم شهردار قم صورت گرفت؛

معارفه 6 مدیر جدید در شهرداری قم

خبرگزاری فارس: شهردار قم طی احکام جداگانه‌ای شش نفر از مدیران جدید را برای معاونت‌های مختلف شهرداری قم منصوب کرد.

معارفه 6 مدیر جدید در شهرداری قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم تودیع و معارفه شش نفر از مدیران شهرداری قم اظهار کرد: قم با وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران دارای ساختاری ویژه و خاص نسبت به دیگر شهرها است و باید در ساماندهی و اجرای پروژه‌های شهری تسریع بیشتری شود و باید ارائه خدمات شهری به شهروندان به صورت یکسان باشد.
شهردار قم با بیان اینکه وظایف شهرداری‌ها در مقایسه با دیگر ادارات بسیار گسترده و متنوع است، افزود: قوانین و محدودیت‌های متنوعی در شهرداری‌ها وجود دارد و توقع مردم از شهرداری‌ها بسیار بالا است و شهر قم به دلیل اینکه زیرساخت‌های مناسبی ندارد بنابر این با مشکلات فراوانی مواجه است و نیازمند مساعدت و کمک از سوی دولت و مسئولین کشور است.
وی افزود: تغییر و تحول در سطح مدیران لازم و زمینه شکوفایی را فراهم می‌کند و شخص با تجارب و انگیزه جدید در خدمت شهروندان خواهد بود.
دلبری تصریح کرد: کسب تجارب در تمام زمینه‌ها لازم است و باید فضاهای بزرگ‌تر را نیز تجربه کنیم و شهر قم می‌تواند با مدیریت صحیح و همت مدیران استان به الگویی مناسب برای دیگر کلانشهرهای کشور و به شهری نمونه برای جهان اسلام تبدیل شود.
شهردار قم اضافه کرد: انتظار داریم در دور جدید خدمت‌رسانی این مدیران در شهرداری قم، تحولاتی ملموس در راستای نهادینه شدن فرهنگ شهروند مداری رخ دهد و با روحیه‌ای جهادی، علمی و تلاش و مجاهدت و سرعت بیشتر از گذشته در خدمت زائرین و مجاورین بارگاه حضرت معصومه (‌س) باشیم.
وی افزود: درک عمیق از مسائل اجتماعی، فرصت‌سازی، فرصت‌شناسی و جست‌وجوی منابع نو و درآمدی پایدار و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از ضروریات است.
شهردار قم خاطر‌نشان کرد: خدمت در شهر کریمه اهل بیت موهبتی است الهی که نصیب ما کرده است و باید از این فرصت به بهترین نحو برای خدمت رسانی به مردم شهر مقدس قم استفاده کنیم.
وی در ادامه به تلاش و تکاپوی بیشتر در زمینه جذب و رونق سرمایه‌گذاری در قم را یادآور شد و با اشاره به نقش محوری شهرداری در این زمینه افزود: باید راه‌ها برای سرمایه‌گذاری در قم باز شده و موانع و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران برطرف شود.
شهردار قم خاطرنشان کرد: همه مدیران و کارکنان شهرداری قم به صورت بسیجی‌وار در خدمت مردم هستند و از هیچ تلاشی نباید کوتاهی کنند.
در پایان این مراسم شهردار قم در احکام جداگانه‌ای آقایان ابوالفضل چابکی،‌ محسن نصیری، ‌حسن صبوری، ‌جهانبخش نجف‌زاده، رضا یزدی و مسیح‌الله معصومی را به سمت‌های معاون فرهنگی و اجتماعی، ‌معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه، ‌معاون خدمات شهری، ‌مدیر پروژه‌های کلانشهری قم و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم منصوب کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول