اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست کتابخانه‌های عمومی بافق خبر داد:

اجرای طرح "کتاب من" توسط 269 نفر در بافق

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کتابخانه‌های بافق گفت: در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی در بافق و اجرای طرح "کتاب من"، 269 نفر در این طرح شرکت و درخواست کتاب کرده‌اند.

اجرای طرح "کتاب من" توسط 269 نفر در بافق
زهرا ابولیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق به تشریح برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان بافق پرداخت و اظهار داشت: از زمان اعلام و اجرای طرح کتاب من در شهرستان بافق، بیش از 269 نفر به این طرح پیوستند که در این زمینه 740 عنوان کتاب از سوی این افراد درخواست شده است.
وی افزود: از 740 عنوان کتاب درخواستی مجریان طرح کتاب من، بیش از 230 عنوان کتاب تهیه شده و در اختیار آنها قرار گرفته و تهیه و ارسال بقیه کتاب‌های درخواستی نیز در دست اقدام است.
ابولیان با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به فرهنگ مطالعه در سطح جامعه تصریح کرد: در حال حاضر تعداد اعضای کتابخانه‌های شهرستان بافق 3هزار و 511 عضو است که از این تعداد یک هزار و 11 عضو مربوط به بخش کودک و نوجوان هستند.
سرپرست اداره کتابخانه‌های بافق با اشاره به تعداد مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌های بافق افزود: در شهرستان بافق بیشترین مراجعه‌کننده به کتابخانه‌ها از قشر دانش‌آموز و در مقطع متوسطه هستند.
وی خاطرنشان کرد: تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های شهرستان بافق 46هزار و 121 عنوان در 55هزار و 628 نسخه است که از این تعداد 3هزار و 338 عنوان در 4هزار و 76 نسخه به کتاب کودک اختصاص دارد.
ابولیان اضافه کرد: علاوه بر این، 57 عنوان در 187 نسخه کتاب نیز به خط بریل برای استفاده نابینایان وجود دارد.
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی بافق، ایجاد کتابخانه‌های جدید در سطح شهرستان و تجهیز و نوسازی محیط های فعلی را از مهم‌ترین برنامه‌های آینده اداره کتابخانه‌های بافق عنوان کرد.
به گزارش فارس، برگزاری مراسم تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی با سخنرانی دکتر شاهین فرهنگ، عضویت رایگان علاقمندان در کتابخانه‌ها، نمایشگاه تازه‌های کتاب، دیدار کارکنان و اعضای انجمن کتابخانه‌های بافق با امام جمعه شهرستان، بازدید مدارس و ادارات از کتابخانه‌ها، برگزاری مسابقه "من و کتاب" در زمینه‌های شعر،کاریکاتور، داستان و خاطره‌نویسی و ... از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در بافق است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول