اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم فیروزکوه در مجلس:

متانت در سرلوحه کار ورزشکاران قرار گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: متانت، دوری از خودپسندی و توجه به ارزش‏های اسلامی سرلوحه کار ورزشکاران قرار گیرد.

متانت در سرلوحه کار ورزشکاران قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران شاهرخ رامین صبح امروز در همایش ورزشکاران علوی که با حضور فرماندار شهرستان فیروزکوه، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از ورزشکاران برگزار شد، گفت: در رقابت‏های حرفه‏ای ورزشی نتیجه نهایی و المان قهرمانی صرفا به یک تیم تعلق دارد.
وی ادامه داد: این بدین معنی است که سایر تیم‏های حاضر در آن رقابت باید از پیش علاوه بر تلاش برای کسب عنوان نخست تحمل عدم دستیابی به سکوی قهرمانی را نیز تمرین کنند.
رامین افزود: در این تمرین نرسیدن به قهرمانی است که روح جوانمردی، فتوت و متانت در ورزش و ورزشکار دمیده می‏شود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حکایتی از سید رضی اظهار داشت: سید رضی که جمع‏آوری نهج‏البلاغه را بر عهده داشت در یکی از داستان‏های خود از ابلیس بیانات جالبی دارد.
وی تصریح کرد: وی در این داستان آورده است که "ابلیس به عنوان پدر شیاطین پس از 6 هزار سال ذکر به درگاه باری تعالی و یکباره پس از آن اتفاقی که همه به خوبی می‏دانند، تمام عبادات خود را به باد غرور و خودپسندی داد".
رامین افزود: سید رضی کبر و غرور را دلیل آن رفتار شیطان خواند و اگر کسی اجازه بروز منیت را به خود راه دهد به طور قطع از ارزش‏ها دور خواهد ماند.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ابتدا به خود و در مرحله بعد به شما ورزشکاران عزیز دوری از تکبر را توصیه می‏کنم.
وی با قدردانی از مسئولان برگزاری همایش ورزشکاران علوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد برگزاری همایش‏های ورزشی سطح بالایی در شهرستان فیروزکوه هستیم.
رامین تصریح کرد: به طور قطع در پس برگزاری نشست‏هایی از این دست زحمات بی‏شائبه مسئولان اداره ورزش و جوانان و در راس آنها فرمانداری شهرستان فیروزکوه قرار دارد که تلاش‏های شبانه‏روزی ایشان در توسعه امور فرهنگی قابل تقدیر است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول