اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی آذربایجان غربی عنوان کرد:

انتقاد از عدم توجه مسئولان به ورزش‌های باستانی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و زورخانه آذربایجان غربی گفت: ورزش‌های باستانی در ارومیه از سوی مسئولان ارشد استان مورد غفلت قرار گرفته و لازم است تا توجه بیشتری به این رشته ورزشی در سطح استان شود.

انتقاد از عدم توجه مسئولان به ورزش‌های باستانی در آذربایجان غربی
ابراهیم ستاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ورزش‌های باستانی با ذکر نام ائمه و به ویژه حضرت علی (ع) آغاز می‌شود و در اعیاد و مناسبت‌های مختلف از مسئولان ارشد استان برای شرکت در برنامه‌ها و مراسم‌ها دعوت می‌شود که این مسئولان هرگز در برنامه ها و مراسم حضور نمی‌یابند.
وی افزود: از مسئولان و ریاست آموزش و پرورش استان انتظار داریم تا طوری برنامه‌ریزی کنند که ورزشکاران هیئت‌ ورزش‌های باستانی در بعضی روزها در مدارس استان آذربایجان غربی هنرنمایی کنند تا دانش‌آموزان این ورزش را بشناسند و این ورزش نیز به جایگاه واقعی خود برسد.
این مسئول با بیان اینکه ورز‌ش‌های باستانی در مجامع عمومی مظلوم واقع شده است، افزود: این رشته در بعد قهرمانی سرآمد تمام ورزش‌ها بوده و با معنویات همراه است، بر این اساس باید مسئولان بیشتر به این ورزش توجه کنند.
ستاری با انتقاد از شورای شهر ارومیه، خاطرنشان کرد: مسئولان شورای شهر و به ویژه نایب رئیس شورای شهر ارومیه قول داده بودند زورخانه شهید مهدی باکری که زیر نظر شهرداری ارومیه است را به هیئت زورخانه استان آذربایجان غربی واگذار کنند اما تاکنون به قول خود عمل نکرده‌اند.
وی گفت: زورخانه تختی، تنها زورخانه شهرستان ارومیه است و با توجه به تعداد زیاد ورزشکاران، این زورخانه جوابگو نیست و در مراسمات گودها و حتی حاشیه‌ها پر می‌شود که این وضعیت در شان شهر ارومیه نبوده و لازم است که یک زورخانه بزرگتر در شهر ارومیه احداث شود.‌
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول