اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تربیت‌بدنی زنجان خبر داد:

احداث سایت ورزش‌های زمستانی در منطقه چلگان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل تربیت‌بدنی زنجان گفت: سایت ورزش‌های زمستانی در منطقه چلگان زنجان در محور زنجان ـ طارم احداث می‌شود.

احداث سایت ورزش‌های زمستانی در منطقه چلگان زنجان
ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در منطقه پاپایی زنجان مشکل برف وجود دارد، اظهار داشت: احداث سایت چلگان از مصوبات سفر استاندار زنجان به شهرستان‌ زنجان است.
وی افزود: احداث سایت ورزش‌های زمستانی در منطقه چلگان زنجان می‌تواند تبدیل به مهم‌ترین سایت ورزش‌های زمستانی در شمال غرب کشور شود.
مدیر کل تربیت‌بدنی استان زنجان با اشاره به اینکه احداث سایت ورزشی منجر به ایجاد اشتغال می‌شود، تصریح کرد: احداث این سایت 74 اشتغال مستقیم و 270 اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌کند.
وی اضافه کرد: با احداث سایت ورزش‌های زمستانی در چلگان زنجان 9 رشته ورزشی از جمله پاتیناژ، پیاده‌روی در برف و اسکی در آن سایت فعال می‌شود.
رحمانی با اشاره به اینکه منطقه چلگان با کار کارشناسی برای احداث سایت ورزش‌های زمستانی انتخاب شده است، گفت: اعتبار اولیه برآورد شده برای احداث سایت در این منطقه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره منبع تامین اعتبار مورد نیاز برای احداث سایت ورزش‌های زمستانی تاکید کرد: این اعتبار از منابع استانی تامین می‌شود.
مدیر کل تربیت‌بدنی استان زنجان محل احداث سایت ورزش‌های زمستانی را در 36 کیلومتری محور زنجان ـ طارم اعلام کرد و گفت: این سایت در حدود هشت کیلومتر از سایت پاپایی به زنجان دورتر است.
وی همچنین از کلنگ‌زنی یک مجموعه فرهنگی ورزشی در زنجان برای بانوان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: این مجموعه در مقابل پارک بانوان احداث می‌شود.
رحمانی مجموعه فرهنگی ورزشی مورد نظر را دومین مجموعه ورزشی مختص بانوان در زنجان عنوان کرد که پس از مجموعه ورزشی مادران و کودکان احداث می‌شود.
وی اضافه کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی برای بانوان زنجان در چند بخش شامل سالن چند منظوره، چمن مصنوعی، فرهنگ‌سرا، آمفی تئاتر با ظرفیت 200 نفر و یک خوابگاه احداث می‌شود.
مدیر کل تربیت‌بدنی استان زنجان با اشاره به اینکه به دلیل محدویت‌ها استان زنجان نمی‌توانست در بخش ورزش بانوان میزبانی بگیرد، افزود: با احداث خوابگاه 400 نفره این مشکل حل شده و از این به بعد استان زنجان در ورزش بانوان نیز میزبانی می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان زنجان آماده شده است، زمان کلنگ‌زنی این مجموعه را هفته بسیج اعلام کرد.
رحمانی مبلغ برآورد شده برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان را 2 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: یک‌میلیارد تومان از این مبلغ در سال مالی 90 تخصیص می‌یابد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول