اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ضرورت تامین نفت مناطق صعب‌العبور روستایی و برف‌گیر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار اقدام به موقع و فوری شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی این استان در راستای تامین و ذخیره‎سازی نفت مناطق صعب‌العبور روستایی و برف‌گیر این استان شد.

ضرورت تامین نفت مناطق صعب‌العبور روستایی و برف‌گیر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی ظهر امروز در نشست کمیته ‌حمل‌ونقل و سوخت این استان اظهار داشت: شرکت پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی موظف به سوخت‌رسانی به تمام روستاهای این استان است.
وی با اشاره به وجود برخی نقاط صعب‌العبور و برف‌گیر در این استان، افزود: باید تمهیدات و اقدامات لازم به منظور ذخیره‎سازی سوخت در تمام مناطق روستایی و همچنین نفت مورد نیاز مناطق صعب‌العبور اندیشیده شده و نقت مورد نیاز این مناطق تا پایان آبان‎ماه جاری ذخیره‎سازی شود.
عیدی بیان داشت: همان‌گونه که از نام مناطق صعب‌العبور پیداست، ممکن است با فرارسیدن فصل سرما راه‌های ارتباطی این مناطق مسدود و خدمات‌رسانی به ساکنان این منناطق غیر ممکن شود از این رو توجه به نیازهای مردم در این مناطق از جمله تامین سوخت زمستانی آنان از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: شبکه‌های فروش شرکت نفت باید به گونه‌ای سازماندهی شوند که در هر مقطع از سال خصوصآ در مناطق صعب‌العبور امکان خدمات‌رسانی مطلوب برای مردم فراهم باشد.
عیدی در ادامه با اشاره به برخی مطالب مطرح شده در خصوص توزیع و تامین سوخت، خطاب به معاون مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی این استان ادامه داد: اگر وظیفه شرکت نفت فقط تهیه سوخت است و تامین سوخت روستائیان ارتباطی به شرکت نفت ندارد، این کار را هم انجام ندهید تا مردم بروند از بندر امام نفت مورد نیاز خود را تامین کنند.
این مقام مسئول ادامه داد: اگر تامین سوخت مورد نیاز مردم بر عهده شرکت نفت نیست، نام پخش فرآورده‏های نفتی را از سر در این شرکت بردارید و شرکت انبار نفت را جایگزین آن کنید.
به گفته عیدی وظیفه شرکت نفت، ذخیره‌سازی نفت خصوصا در مناطق صعب‌العبور است.
وی ادامه داد: شرکت نفت باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که در هر مقطع از سال که مردم به فرآورده‌های نفتی نیاز داشتند، بتوان در سریع‎ترین زمان ممکن و با صرف حداقل هزینه سوخت مورد نیاز آن‌ها را تهیه کرد.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیار با اشاره به تامین سوخت مورد نیاز روستاهای این استان در سال‌های گذشته توسط امور عشایر و سازمان تعاون روستایی گفت: در سال‌های گذشته این تعاونی‎ها برای کسب سود بیشتر سوخت مورد نیاز روستاها به ویژه مناطق صعب‌العبور را تامین می‌کردند اما در حال حاضر با هدفمندکردن یارانه‌ها، این تعاونی‏ها با مشکل نقدینگی مواجه شده و در این شرایط خود شرکت نفت باید نفت مورد نیاز مناطق مختلف این استان را تامین کند.
عیدی تصریح کرد: این شرکت باید شرایط را به اندازه‌ای آسان کند که هر شخص حقیقی یا حقوقی که به نحوی در تامین سوخت مورد نیاز مردم نقش دارد بتواند در سریع‎ترین زمان ممکن سوخت مورد نیاز مردم را تهیه کند.
معاون عمران استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت رفع مشکل اداره‌کل امور عشایر این استان تاکید و خاطرنشان کرد: باید در اسرع وقت جلسه‌ای در همین راستا تشکیل و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات مالی این اداره‌کل اتخاذ شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول