اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

پیشرفت صنعت نفت و گاز کشورمان ثمره تلاش‌های بازنشستگان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پیشرفت صنعت نفت و گاز کشورمان ثمره تلاش‌های بازنشستگان است.

پیشرفت صنعت نفت و گاز کشورمان ثمره تلاش‌های بازنشستگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور پیش از ظهر امروز در آیین بازنشستگی تعدادی از کارکنان و مدیران مجتمع گازی که به مناسبت عید غدیر برگزار شد اظهار داشت: 18 ذی‌الحجه عید سعید غدیر خم و بزرگترین عید امت پیامبر(ص) است که به عنوان عید ولایت و امامت شناخته شده است.
وی افزود: عید غدیر در واقع عید جانشینی حضرت علی(ع)، شایسته‌ترین فرد برای جانشینی پیامبر اسلام(ص) است که از طرف خداوند انتخاب می‌شود.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: پیروی کردن و تبعیت از بزرگمردی که از جانب حضرت رسول(ص) و به دستور خداوند متعال به این مقام رسیده امری لازم است و ما باید همواره ایشان را الگو و اسوه خود در عرصه کار و تلاش قرار دهیم تا بدینوسیله قله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کرده و موجبات خودکفایی این مرزوبوم را فراهم آوریم.
شعبا‌نپور با تجلیل از 9 نفر از بازنشستگان صنعت نفت در این مراسم گفت: توسعه، پیشرفت و سربلندی صنعت نفت و گاز کشورمان ثمره تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مجموعه مدیران و کارکنان صدیق این صنعت است که حقیقتا مایه مباهات و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی اضافه کرد: اکنون که به عنوان نیروهای شایسته موفق به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اید فرصت را مغتنم دانسته و از خدمات صادقانه شما در طول دوران خدمت در این مجتمع تقدیر و تشکر می‌کنم.
امام جماعت مجتمع گازی نیز اظهار داشت: عید غدیر عید تکمیل دین است و بزرگداشت این روز امری لازم و مهم است.
حجت‌الاسلام علی رضایی عنوان داشت: ولایت و امامت امر مهمی در اسلام است و تبعیت از ولایت فقیه در واقع همردیف تبعیت از پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است و رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز پیروی از ولایت فقیه است.
وی بیان داشت: امروز صنعت نفت در مسیر رشد و شکوفایی قرار دارد و از جوانان متخصص و متعهد انتظار داریم این مسیر را تداوم ببخشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول