اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد زنجان:

کانون‌های مساجد پایگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است

خبرگزاری فارس: سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زنجان گفت: وزارت ارشاد توانست با برنامه‌ریزی در کشور پایگاه‌هایی به منظور فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد کشور ایجاد کند.

کانون‌های مساجد پایگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، مرتضی مقدمی در دیدار مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد مساجد استان زنجان با امام جمعه صایین قلعه ضمن تقدیر از امام جمعه شهرستان صایین قلعه در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و همکاری مستمر با کانون‌های مساجد اظهار داشت: فعالیت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کار ارزشمندی است که باید با برنامه‌ریزی مناسب و ایجاد جاذبه در این برنامه‌ها جوانان و نوجوانان را بیش از پیش به این مکان‌های الهی سوق دهیم.
وی به اهداف تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در کشور اشاره کرد و گفت: وزارت ارشاد توانست با یک برنامه‌ریزی منسجم در سراسر کشور پایگاه‌هایی به منظور فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور ایجاد کند.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان حضور روحانیت در فعالیت‌های اجتماعی را بسیار موثر و مثمر ثمر عنوان کرد و گفت: همراهی و حضور روحانیت به ویژه ائمه جمعه در کنار جوانان و نوجوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نعمتی است، که ما را در راه رسیدن به اهداف عالی انقلاب یاری خواهد رساند.
امام جمعه شهرستان صایین قلعه نیز با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: غدیر یادآور تمام مصائبی است که در پی عمل نکردن به این پیام  الهی به وجود آمد و نمونه بارز آن نیز شهادت امام حسین (ع) است.
حجت‌الاسلام سید علی طالبی با اعلام این که مساجد از صدر اسلام پایگاه مهمی در تمام عرصه ها بودند، اذعان داشت: امروز به دلیل استفاده نکردن از نقش اساسی این اماکن الهی شاهد کمرنگ شدن نقش مساجد در جامعه هستیم.
وی با اعلام این که هر کاری که سبقه الهی دارد عبادت است، افزود: تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز در جهت حفظ کردن  مساجد و جذب جوانان و نوجوانان  نوعی عبادت است.
امام جمعه صایین قلعه خاطرنشان کرد: وجود نیروهای شاخص و توانمند و با انگیزه، واقع شدن کانون  در محل مصلا  و مرکز شهر از جمله شاخصه‌هایی است که کانون تخصصی آواها و نغمه‌ها را در اجرای برنامه‌ها موفق کرده است.
در ادامه این دیدار سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از همکاری مستمر امام جمعه شهرستان صایین قلعه تقدیر کرد.
در پایان همچنین از 9 تن از اعضای فعال کانون تخصصی آواها و نغمه‌های استان زنجان با اهدا هدایایی تقدیر شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول