اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر مسئول کانون فرهنگی میاندرود:

بودجه مناسب در اختیار کانون‌های مساجد قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد جامع شهر بادله در شهرستان میاندرود گفت: بودجه مناسب برای اجرای برنامه‌های مهم فرهنگی در اختیار کانون‌های مساجد قرار گیرد.

بودجه مناسب در اختیار کانون‌های مساجد قرار گیرد
مجید رمضان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مساجد بهترین جایگاه جذب و آموزش و حفظ نوجوانان و جوانان است.
مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد جامع بادله شهرستان میاندرود گفت: مساجد بهترین اماکنی است که با جذب جوانان و آموزش و سازندگی آنان نقش موثر و مفیدی را ایفا می‌کند. 
وی تصریح کرد: مسجد بهترین مکانی است که برنامه‌های جمعی در آن تجربه می‌شود.
رمضان‌زاده با اشاره به نقش مساجد در جذب جوانان خاطرنشان کرد: اگر مساجد در کنار هیئت امنای سالمند چند نفر جوان هم به‌عنوان جانشینان هیئت امنا به فعالیت بپردازند هم برای آینده نیروسازی می‌شود و هم توسط جوانان مسئول، جوانان دیگر هم با برنامه به مسجد کشیده می‌شوند.
این مسئول نقش روحانی مسجد در جذب جوانان و نوجوانان را مهم دانست و تصریح کرد: اگر روحانی مسجد نسبتاً جوان باشد موثر خواهد یود.
رمضا‌ن‌زاده خاطرنشان کرد: روحانی جوان مساجد با تشویق و دعوت از جوانان و بعضاً شرکت در برنامه‌های تفریحی و ورزشی می‌تواند در جذب جوانان  موثر باشد.  
این مدیر مسئول افزود: فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نقش آن در جامعه ضروری است و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در کنار بسیج مساجد بهترین جایگاه جذب و آموزش و حفظ نوجوانان است به شرط اینکه حجم برنامه‌ها با قابلیت‌های جوانان هماهنگ بوده و بودجه متناسب در اختیار قرار گیرد.
رمضان‌زاده در پایان به برنامه‌های کانون شهدای اشاره کرد و اذعان داشت: اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدا مسجد جامع بادله شهرستان میاندرود با هماهنگی هیئت امناء و امام جماعت در طول سال در بیشتر مراسم ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه طاهرین و مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه دارد و کلاس‌های طرح اوقات فراغت آسمانی‌ها، کلاس‌های قرآنی، اردوهای تفریحی، تشویق جوانان و نوجوانان در زمینه‌های ورزشی، علمی، اذان، قرآن و کتابخوانی، راه‌اندازی کتابخانه و تجهیز آن به کتاب‌های عمومی و مذهبی از دیگر برنامه‌های این کانون است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول