اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد جهرم خبر داد:

اجرای برنامه «هم‌نوا با عرفات» در کانون‌های مساجد جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم از اجرای برنامه «هم‌نوا با عرفات» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جهرم خبر داد.

اجرای برنامه «هم‌نوا با عرفات» در کانون‌های مساجد جهرم
عنایت‌الله زمانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: برنامه هم‌نوا با عرفات همزمان با روز عرفه و با حضور اعضای 40 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار می‌شود.
وی قرائت دعای پرفیض عرفه و مراسم برائت از مشرکان را از برنامه‌های این روز عنوان کرد و افزود: تقویت بنیه دینی و اعتقادی نسل جوان و آشنایی آنان با معارف اسلامی و دعاهای وارده از اهداف برنامه هم‌نوا با عرفات در جهرم است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم ابراز داشت: 100 پوستر این برنامه از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس تهیه و برای اطلاع رسانی در کانون‌ها، مساجد و همچنین مدارس مقاطع راهنمایی و متوسطه جهرم ارسال شده است.
وی با بیان اینکه برنامه هم‌نوا با عرفات یکی از برنامه‌های طرح از مدرسه تا مسجد است، گفت: این برنامه یک‌شنبه 15 آبان ماه سال جاری با حضور دانش‌آموزان عضو این طرح در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان برگزار می‌شود.
زمانی فرد همچنین از اقامه نماز پرفیض عید قربان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشن عید سعید قربان، سخنرانی، اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی، پخش بروشور، مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) و پخش نقل و شیرینی نیز از برنامه‌های ایام عید قربان کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان جهرم است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول