اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مدت 6 روز اجرا می‌شود؛

بازدید همگانی از 28 مرکز آموزش فنی و ‌حرفه‌ای گیلان

خبرگزاری فارس: طرح بازدید همگانی مردم گیلان از 28 مرکز و کارگاه‌ آموزش فنی و حرفه‌ای این استان از امروز تا سوم آذر امسال آغاز شده است.

بازدید همگانی از 28 مرکز آموزش فنی و ‌حرفه‌ای گیلان
مدیرکل آموزش فنی ‌و حرفه‌‌ای گیلان پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز و کارگاه‌های آموزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: این طرح از امروز 28 آبان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا سوم آذر امسال ادامه دارد.
وی افزود: امسال مانند سنوات گذشته از عموم مردم به ویژه اساتید، صاحب‌نظران، کارشناسان، دانشجویان، دانش‌آموزان، صنعت‌گران، صاحبان کارگاه‌های کوچک و بزرگ دعوت می‌شود از این مراکز بازدید کنند تا زمینه آشنایی آحاد مختلف جامعه با خدمات و رویکردهای این اداره کل برای دستیابی به اشتغال پایدار جوانان فراهم آید.
شمشادی، دستیابی به توسعه پایدار، اشتغال کامل، بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی و فناوری پیشرفته را مستلزم توسعه منابع انسانی و ارتقای سطح دانش و مهارت فنی و حرفه‌ای نیروی کار دانست.
وی اذعان داشت: این مهم تنها با نهادینه شدن فرهنگ مهارت‌آموزی در کشور، ارتقای شأن و منزلت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و معرفی خدمات اداره کل در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان محقق می‌شود.
این مسئول، آشنایی عموم مردم و مسئولان از توانمندی‌ها و قابلیت‌های مهارت‌آموزی مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای را از دیگر اهداف بازدید همگانی عنوان کرد.
وی یادآور شد: اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای گیلان با داشتن 25 مرکز آموزشی در سطح شهرستان‌های استان و فعالیت در حوزه‌های مراکز ثابت، سیار شهری، سیار روستایی، پادگان‌ها، ندامت‌گاه‌ها و جوار دانشگاه‌ها نقش ارزنده‌ای در ارائه مهارت‌های مورد نیاز به کارجویان و شاغلان در بنگاه‌های اقتصادی دارد.
وی ابراز داشت: برای اطلاع‌رسانی همگانی و آگاهی عموم جامعه از دوره‌های آموزشی قابل ارائه در سطح مراکز و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد وابسته، در هر سه ماه از سال اقدام به انتشار دفترچه ثبت‌نام می‌کنیم تا تمام متقاضیان با در دست داشتن و مطالعه مفاد این دفترچه به تمام اطلاعات لازم دست یابند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول