اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توسط شهرداری اهواز:

2 مجموعه ورزشی محله‌ای در اهواز افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دو مجموعه ورزشی محله‌ای اهواز همزمان با عید غدیر به بهره‌‌برداری رسید.

2 مجموعه ورزشی محله‌ای در اهواز افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌المللی شهرداری اهواز، همزمان با عید غدیر دو مجموعه ورزشی محله‌ای روباز از مجموع ۱۶ مجموعه ورزشی در منطقه کوی رمضان و کیانشهر به بهره برداری رسید.
شهردار اهواز در مراسم بهره‌برداری مجتمع ورزشی کوی رمضان گفت: احداث مجموعه‌های ورزشی در پی‌تلاشی است که از گذشته در شهرداری اهواز شروع شده و استمرار دارد تا هر محله حداقل یک زمین ورزشی در اختیار جوانان قرار دهد.
منصور کتانباف افزود: شهرداری اهواز بنا دارد وظایف ذاتی و تکمیل نیازهای محلات از جمله احداث زمین ورزشی همچنین زیر ساخت‌هایی چون فضای سبز عمومی، پارک‌های عمومی، بازارهای روز و مجموعه‌های فرهنگی و... را به انجام برساند.
وی با بیان اینکه نگهداری از این امکانات که در اختیار مردم محل قرار گرفته می‌تواند بازده آنها را بیشتر کند، گفت: شهرداری بخشش جرایم عوارض نوسازی را نیز در دستور کار دارد و اماکنی که به هر دلیل در سنوات گذشته نتوانستند عوارض نوسازی و خدماتشان را پرداخت کنند در صورت پرداخت این عوارض تا پایان بهمن ماه مشمول صد در صد بخشش جرایم می‌شوند.
مجموعه ورزشی شهدای کوی رمضان با مساحتی بالغ بر ۵ هزار متر مربع دارای زمین فوتسال، بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ و... است.
مجتمع ورزشی روباز محله‌ای کیان شهر نیز با مساحت حدودا ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع دارای امکاناتی از قبیل زمین چمن مصنوعی فوتسال، زمین والیبال، بسکتبال، اسکیت برد، شطرنج و وسایل ورزشی و تندرستی ویژه جانبازان است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول