اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجستان خبر داد:

افتتاح نخستین مجموعه ورزشی ویژه بانوان بجستان

خبرگزاری فارس: شهردار بجستان از افتتاح نخستین زمین ورزشی ویژه بانوان بجستان خبر داد.

افتتاح نخستین مجموعه ورزشی ویژه بانوان بجستان
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، سیدمرتضی مرجانی اظهار داشت: این مجموعه شامل زمین فوتبال با چمن مصنوعی و ایستگاه سلامت شامل وسایل بدنسازی است.
وی همچنین عنوان کرد: احداث زمین والیبال، بسکتبال و تنیس نیز در برنامه آینده این مجموعه قرار دارد.
مرجانی نقش این مجموعه را در ایجاد تحرک و تقویت روحیه نشاط و شادابی به عنوان تنها مرکز ورزشی روباز ویژه خواهران بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تاکنون 700 میلیون ریال برای این مجموعه هزینه شده و برای تکمیل آن نیز یک میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی بتن‌ریزی کف محوطه سه شنبه بازار را از دیگر فعالیت‌های شهرداری بجستان در راستای گسترش فضاهای ورزشی اعلام کرد.
شهردار بجستان گفت: با اجرای این پروژه در وسعت 5 هزار مترمربع، علاوه بر بهبود شاخص های بهداشت محیط در برپایی سه‌شنبه بازار، امکان ارائه این محوطه به تیم‌های ورزشی در روزهای دیگر هفته فراهم می‌شود.

* بهره‌داری از بلوار ورودی شهر سرخس
 شهردار سرخس از بهره‌برداری بلوار ورودی این شهر سرخس خبر داد.
علیرضا اخوان گفت: در راستای تحقق دستور استاندار خراسان رضوی مبنی بر بازسازی و ایجاد فضای مناسب در ورودی شهرهای استان، پروژه احداث بلوار ورودی شهر سرخس با شعار «خدمت به مردم افتخار ماست» به اجرا درآمد.
وی اظهار داشت: این معبر شهری با طولی بالغ بر 95 متر و با صرف اعتبار پنج میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
مهندس اخوان جدول گذاری، حاشیه و آیلند میانی، آسفالت معابر و کاشت نهال را از مشخصات این پروژه عنوان کرد.
شهردار سرخس با اشاره به مرزی بودن شهرستان سرخس و حجم بالای تردد در معابر این شهر، اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم و تحصیل مناسب اعتبارات توسط شهرداری، تمام معابر شهر سرخس به ویژه معابر پرترافیک، مورد بهسازی و بازسازی قرار گیرد.

* بهره‌برداری از بوستان بانوان شهر چناران
 شهردار چناران از احداث و بهره‌برداری از بوستان بانوان این شهر خبر داد.
حجت الله حیدری گفت: این بوستان به منظور ایجاد فضای تفریحی ورزشی برای شهروندان، به ویژه بانوان چنارانی احداث شده است.
وی افزایش سرانه فضای سبز و بهسازی بافت فرسوده شهر چناران را از دیگر مزایای احداث این بوستان عنوان و تصریح کرد: این پروژه با وجود 98 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون، توسط شهروندان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
حیدری مساحت این پارک را 7 هزارمتر عنوان کرد و گفت: در اجرای این پروژه، علاوه بر تخصیص و صرف چهار میلیارد و 323 میلیون و 500 هزار ریال اعتبار، یک میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است.
حیدری همچنین از پیشرفت 50 درصدی پروژه بوستان خطی بازار بزرگ میقات الرضا(ع) شهر چناران خبر داد و گفت: این پروژه به منظور بهره‌مندسازی زائران بارگاه رضوی از مکانی مناسب، سرویس‌دهی مطلوب به این مسافران و احیای ورودی شهر در حال اجرا است.
شهردار چناران افزود: تا پایان سال جاری پروژه‌های میدان امام رضا(ع)، بوستان لاله، بوستان خطی و جدول‌گذاری مسیر خط لوله انتقال گاز اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول