اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار شیراز اعلام آمادگی کرد؛

احداث مجموعه ورزشی 10 هزار نفری در شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: در صورت موافقت شواری شهر و تامین اعتبار، شهرداری شیراز آمادگی احداث مجموعه ورزشی پنج تا 10 هزار نفری را دارد.

احداث مجموعه ورزشی 10 هزار نفری در شیراز
علیرضا پاک‌فطرت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت جوان در شهرستان شیراز و شبیخون فرهنگی که از سوی استکبار علیه کشورمان برنامه‌ریزی شده، احداث ورزشگاه و اماکن ورزشی در استان فارس به ویژه شهرستان شیراز ضروری است.
پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: در راستای توجه شهرداری به مناطق محروم یک سالن ورزشی در منطقه سهل‌آباد شیراز ساخته شده و یک سالن دیگر در دست احداث است.
وی از احداث سه زمین چمن مصنوعی و فوتسال در شیراز خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری 9 زمین چمن مصنوعی در 9 منطقه شیراز احداث می‌شود.
شهردار شیراز اضافه کرد: به مناسبت عید سعید غدیر 28 طرح عمرانی و تاثیرگذار در سطح شهر شیراز ساخته می‌شود که با اجرایی شدن این طرح‌ها شاهد توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم.
پاک فطرت تصریح کرد: شهرداری شیراز برای رشد و اعتلای ورزش در استان فارس آمادگی دارد در هر نقطه‌ای از شهر شیراز که نیاز به ورزشگاه داشته باشد، زمین در اختیار متقاضیان قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی شهرداری شیراز توجه ویژه به نیازهای فرهنگی و مذهبی جوانان این شهر است، افزود: احداث کانون‌های فرهنگی، نمازخانه، پارک، فضای سبز و زیباسازی شهر جزو اولویت‌های اصلی شهرداری است و در صورت تامین اعتبار شاهد اجرایی شدن تمام طرح‌ها به ویژه طرح‌های نیمه تمام در شهر شیراز می‌شویم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول