اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی آبیک خبر داد:

اختصاص اعتبار به طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی آبیک از اختصاص 35 میلیون ریال برای اجرای طرح‌های پیشگیری از آسیب‌هایی اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتبار به طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آبیک
 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، بهلول محمدی بیان کرد: با توجه به اولویت‌های انجام طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق و محله‌های آسیب خیز  در این راستا برنامه‌هایی در نیمه نخست سال جاری اجرا شد.
وی ادامه داد: در شش ماه اول سال جاری مبلغ 35 میلیون ریال برای برگزاری جلسات آموزشی مهارت‌های زندگی محیط کار، آموزش پیش از ازدواج و آموزش زندگی خانواده در محله آسیب خیز مهدیه شهر آبیک اختصاص یافته است.
رئیس بهزیستی شهرستان آبیک اضافه کرد: همچنین با توجه به فعالیت و وظایف سازمان بهزیستی در راستای حمایت‌های تحصیلی و آموزشی از خانواده‌های زیرپوشش سازمان، 40  دانشجو تحت حمایت‌های تحصیلی و آموزشی اداره بهزیستی شهرستان آبیک قراردارد.
وی خاطرنشان کرد: شهریه‌های تحصیلی دانشجویان در دانشگاه‌های آزاد و غیر دولتی توسط بهزیستی پرداخت می‌شود که از این تعداد فوق 25 نفر از فرزندان زنان سرپرست خانوار و 15 نفر نیز دانشجوی معلول هستند.
محمدی در ادامه با اشاره به طرح سنجش بینایی اظهار کرد: طرح سنجش بینایی کودکان سه تا شش سال از اول آبان ماه آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه دارد که سنجش بینایی کودکان در پایگاه ثابت صورت می‌پذیرد و از این تعداد شامل هشت پایگاه سنجش روستایی و 18 پایگاه ثابت شهری است.
وی توضیح داد: با توجه به اجرای طرح نهضت مسکن معلولان و مددجویان زیرپوشش، از 20 مهر ماه تا 10 آبان ماه سال جاری 60 نفر از معلولان و زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این شهرستان در این طرح ثبت نام کردند.
رئیس بهزیستی شهرستان آبیک یادآور شد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان 32 نفر از زنان سرپرست خانوار و 28 نفر از معلولان زیرپوشش بهزیستی شهرستان آبیک هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول