اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان بوشهر:

شهروندان بوشهری بهانه‌ای برای نخواندن کتاب ندارند

‌خبرگزاری فارس: مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان بوشهر گفت: با احداث و تجهیز کتابخانه‌های استان دیگر هیچ شهروند بوشهری بهانه‌ای برای نخواندن کتاب ندارد.

شهروندان بوشهری بهانه‌ای برای نخواندن کتاب ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا خوش‌طینت پنج‌شنبه شب در مراسم تقدیر از خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی در بوشهر اظهار کرد: در سالی که گذشت پستی‌ها و بلندی‌های زیادی در امر کتاب و کتابخوانی در سطح استان شاهد بودیم که درصد اتفاقات خوب آن بیشتر از تلخ آن بود.
وی افزود: بزرگ‌ترین نعمتی که در سال گذشته شامل حال استان بوشهر شد دیداری بود که مدیران و کتابداران استان در 29 تیر ماه 89 با مقام معظم رهبری داشتند که این دیدار موجب شد تا تلاش و انگیزه آنان برای کار و طرح‌های بهتر در امر کتاب و کتابخوانی بیشتر شود و بیانات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
خوش‌طینت عنوان کرد: طرح کتاب من که امسال در چند کتابخانه استان برگزار شد از جمله برنامه‌هایی بود که در امر کتاب‌رسانی به مخاطبان کمک‌های شایانی کرد که مراجعه‌کننده در صورت نبود کتاب مورد نظر خود در کتابخانه آن کتاب را درخواست می‌دهد و آن کتاب هم بعد از یک هفته در کتابخانه تزریق می‌شود.
وی تصریح کرد: برای ترویج کتابخوانی در استان طرح جدیدی به عنوان پیک مهر را اجرا خواهیم کرد که در مناطق پرتردد مانند بیمارستان‌ها، فرودگاه و ترمینال با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان آغاز می‌شود که هر هفته 60 عنوان جلد کتاب به این کتابخانه‌ها اهدا خواهد شد.
مدیرکل نهاد کتابخانه های استان بوشهر در ادامه از آغاز عملیات اجرایی ساخت کتابخانه‌ای با زیربنای 2 هزار مترمربع در آذر ماه امسال در بوشهر در منطقه دواس خبر داد که در سال 92 به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی اضافه کرد: با احداث و تجهیز کتابخانه‌های استان دیگر هیچ شهروند بوشهری بهانه‌ای برای نخواندن کتاب ندارد.
خوش‌طینت همچنین اعلام کرد: بیشترین قشر مراجعه‌کننده در کتابخانه‌ها جوانان و نوجوانان دانش‌آموز هستند و امیدواریم با تفاهمی که با انتشارات امضا شده بتوانیم کتابخانه‌ها را برای این قشر جوان پربارتر کنیم.
در پایان نیز یا حضور مسئولان استان از برترین‌های کتاب و کتابخوانی با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول