اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر خبر داد:

اهدای رایگان کتاب در نمایشگاه نوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: در نمایشگاه هفته کتاب نوشهر کتب به صورت رایگان به مراجعه کنندگان اهدا شد.

اهدای رایگان کتاب در نمایشگاه نوشهر
حجت‌الاسلام حسن توپا حیدری  در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب از قربان تا غدیر نوشهر که همزمان با هفته کتاب در این شهرستان دایر شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و هفته کتابخوانی نمایشگاه کتاب از قربان تا غدیر برای بازدید و خرید عموم با کتاب‌هایی متنوع در سالن مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر افتتاح شد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های کتاب می‌تواند برای کتاب دوستان و علاقمندان به کتابخوانی  فرصت خوبی باشد تا بتوانند از این فرصت برای تامین نیاز فرهنگی خود اقدام کنند، بیان داشت: نوشهر از شهرستان‌هایی است که در طول سال شاهد برگزاری نمایشگاه‌های متعدد کتاب در آن هستیم و این حرکت مورد استقبال قرار می‌گیرد.
توپاحیدری‌ خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به همت انتشارات دستان و با همکاری و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در حال برگزاری است که در آن کتاب‌هایی با موضوعات مذهبی، تاریخی، پزشکی، باغداری، هنری، اجتماعی و‌ ادعیه وجود دارد.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با اشاره به اینکه بیش از ‌2 هزار نسخه کتاب در این نمایشگاه وجود دارد اظهار داشت: در حرکتی نمادین کسانی که در روز نخست نمایشگاه حضور داشتند کتاب رایگان نیز هدیه گرفتند که این حرکت معنوی مورد تعجب همراه با خرسندی مراجعان شد.
 
*نمایشگاه و ارائه کتاب‌های جدید
توپا حیدری تصریح کرد: نمایشگاه‌های کتاب می‌تواند یکی از  نزدیکترین راه‌های  دسترسی برای پیدا کردن  و خرید کتاب‌هایی باشد که تازه منتشر شده است و معمولا در شهرستان‌ها کمتر توزیع می‌شود یا با تاخیر می‌آید.
وی در پایان گفت: این نمایشگاه  تا تاریخ 28 آبان‌ در سالن مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر دایر است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول